{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Pris for killinger {{forumTopicSubject}}

Hey, i kan tror at killingerne er blevet stor... ville bare lige høre hva pris jeg kan tage for dem, 2 røde hunkatte 1 stribet hunkat, 1 røde hankat. 1 rød (muligvis langhåret) hankat, 1 langhåret 3 farvet hankat??? jeg giver dem ormekur samt loppekur... muligvis får jeg fat i nogle killingepakker....

Ville lige høre fra jer andre syntes det er rat så spændene...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris for killinger
  • #1   4. jun 2007 Lundkvist... den forstår jeg ikke, hvorfor er den steril??

  • #2   4. jun 2007 mmm, jamen så må jeg da lige hjem og tjekke for en ekstra skyld... for den er 3 farvet og langhåret... Lundkvist hva tror du de ligger i pris?

  • #3   4. jun 2007 også når i de langhåret?? lundkvist

  • #5   4. jun 2007 Britta - jeg har 2 hold killinger.... de 2 tøser som har fået killinger har begge rødt i sig, men er ikke fuldstændig røde... faren til begge kuld er rød...

  • #6   4. jun 2007 Pas på ikke at sætte dem for højt i pris, ved dyrenes beskyttelse kan man få killinger til 500, der er ormebehandlet, chip og sunhedsbog, og de har self heller ikke lopper.
    Så jeg vil nok sige hjem før pris.


  • #7   4. jun 2007 Britta - okay, ved du hvor meget så'dan en først vac. koster??

  • #8   4. jun 2007 Lundkvist.... jep det er det andet hold som er langhåret har bare ikke fået nogle billeder ind endnu da computerne er til rep. mmm, jeg må hjem og tjekke køn igen så... smil'er

  • #9   4. jun 2007 lundkvist nej det har jeg ikke endnu.. men det må jeg heller...

  • #10   4. jun 2007 Tak for råden allesammen... smiley

  • #11   4. jun 2007 Jeg har lige set en annonce, med huskattekillinger til 2500,- pr. killing smiley

    Jeg sakser lige:
    Sælges som "færdigpakker" fra 12-14 uger gamle
    De er neutraliseret
    2 x vaccination
    chip/øremærket
    regisreret i Dansk Katteregister
    orme/loppebehandlet (efter behov)

    Der følger killingepakke, med foder, legetøj m.m.
    Mappe med billeder af kuldet, killingen, forældre og vægtskema m.m.

    Killingerne er optimalt socialiceret hjemmefra og sælges til udstilling og eller kælekat

    Jeg er helt vild med denne annonce, for DER kan man virkeligt se, at der gøres noget for killingerne ;-))

    Når der kun er orme og loppekur med på dine killinger, vil jeg også sige 600,- Ikke mere end det ,-)




  • #12   4. jun 2007 Natascha F... jeg er helt enig med dig... jeg vil gerne være sikke på at dem som køber en kat er mig, virkelig vil havde en kat og ikke bare skrotter den efter en uge fordi de ikke har vist hvad den indebærg at havde dyr...

  • #13   4. jun 2007 kamp kat man udstiller os huskatte og bruger dem til avl... der er faktisk nogen som går højt op i det og bruger en del penge på at skaffe en god avls kat så hvorfor må de ikke koste penge...

    for mig er det snart et lige så stort spørgsmål omkrig prisen at vil man ikke gi lad os sige 1000kr for en husket som er tjekket fået en vaccine loppe og ormekur vil man så heller ikke betale noget den dag den bliver syg????
    altså nå ja katten var gratis nu er den syg så kan den få en med hammeren og vi tager ud på en gård og henter en ny kat. disse ting er med til at sætte en pris på peanuts killinger.


  • #14   4. jun 2007 Vi har hverken betalt for Hjalte (de havde givet 5.000 og senere fået ham kastreret) eller vores nye kat. Og de har været hele turen igennem hos dyrlægen og er vokset op på kvalitetsfoder og vi har fået meget udstyr osv. med, da vi fik dem.

    Dem vi har fået dem fra har kontaktet os og har valgt hjem forud for penge. De var halvandet og to år, da vi fik dem.

    Bebse fik vi som den første og det må siges, at vi er blevet meget klogere siden da. Hende gav vi dog kun 400 kr. for og vi ofrede selv vaccination, ormekurs, neutralisering. Men der er jeg meget ked af, at vi ikke var så kloge, at vi vidste mere om betydningen af kattens start på livet. Havde vi vidst det, havde vi sparet mange bekymringer, hvis vi havde sagt nejtak.

    Jeg synes det er svært at sige en pris, vi ville også godt have betalt et symbolsk beløb (måske 1.000 kr. for de to vi fik gratis). Vi har ikke været i panik med at skulle have en kat, men har ventet til den rigtige situation for alle parter har været der og har været glade for at kunne give dem et nyt hjem.

    Selv ville jeg klart vælge hjem forud for penge, hvis jeg selv skulle af med en kat. Det er vigtigt at du er kræsen med, hvor dine katte kommer hen.


  • #15   4. jun 2007 *kampkat*

    Det der er med i "pakken" ved de killinger jeg henviste til, er jo uovertruffen ;-))

    De er kastreret - en udgift på omkring 1000 kr. pr. killing (gennemsnit)
    De er vaccineret 2 gange - en udgift på omkring 600 pr. killing (ihvertfald)
    Øremærke/chipmærke + registrering - en udgift på omkring 450 kr. pr. killing.
    Ormekur (afhængig af antal gange, men 2 gange som et eksempel) udgift på omkring 125 kr. pr. killing.
    loppekur - udgift på omkring 50 kr. pr. killing.

    Samlet set er det udgifter for ihvertfald 2.225,- pr. killing. Der er så ikke medregnet foder og især kærlighed til kattene og killingerne, som er fuldstændig uvurderlig i pris. Så NEJ, jeg synes ikke det er for meget, for en killing der er fiks og færdig ;-))) Både dyrlægemæssig og adfærdsmæssigt ;-))




  • #16   4. jun 2007 Jeg kan godt se, at der også vil være nogen, der kan lade somom og så sælge kattene, som du skriver Vibeke. Og der kan jeg bestemt nemt tilslutte mig det med en ordentlig pris på katten - helt sikkert.

Kommentér på:
Pris for killinger

Annonce