{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.807 visninger | Oprettet:

Konstant i løbetid trods parring.....HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har virkelig brug for et godt råd.....Jeg har en BLH-hun på 14 mdr. Hun har været i konstant løbetid i 5 uger nu. Forud har kun været én løbetid. Jeg synes liiige hun skulle være lidt ældre og at både hende og min han skulle igennem nogle sundhedstest bl.a HCM-scanning inden avl. Dagen efter kom han med hjem til hunkatten. Det er 13 dage siden. De parrede samme dag + 2-3 dage, så holdt min han pause i et par dage. For 8 dage siden ser jeg 5-6 parringer samme dag - her er hun mere sur under parring. Men hun er stadig i løbetid (kaldende og totalt liderlig) Hvorfor går hun ikke ud af løb, når de har parret. Min han har mistet interessen for 6 dage siden. Kan jeg gøre noget ? Andre med lignende erfaringer ?? Hun skal ikke neutraliseres, da hun er indkøbt til avl. Jeg tør ikke stoppe løbetid med p-piller, nu hvor hun er parret. Jeg har ringet og snakket med en dyrlæge, som sagde at hunkatte går ud af løb et par dage efter parring, grinte så og sagde der er godt nok kuk i de hormoner.....øh ja, men hvad gør man så ved det ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konstant i løbetid trods parring.....HJÆLP
Kommentér på:
Konstant i løbetid trods parring.....HJÆLP

Annonce