3 nye bimser blev født i aftes :-) 3 nye bimser blev født i aftes :-)
så sidder man der, vegeterer foran computeren og bare råhygger, for det er jo søndag aften og man skal bare slappe af.
Karsten siger, sådan i forbifarten..."øhhh jeg tror da Dayna lægger an til at føde".
hmmm jeg ruller i hemmelighed med øjnene og svarer at nææ jeg har set hende bygge rede et par dage, hun skal først føde på onsdag.
Nå, men Karsten HAR jo unægteligt deltaget i mange kattefødsler, så jeg tjekkede da lige, selvom det var svært at løsrive sig fra kabalen.
Sørme jow, Dayna var gået i fødsel. Første indskydelse var...for S**** da også det er for tidligt.
Men Dayna fødte først en lille dreng på 74 gram, så en lille pige på 86 gram, begge livskraftige og fine. Så kom en lille dreng mere, men han trak vejret meget mærkeligt. Først troede jeg han havde fostervand i lungerne, så jeg sugede ham, men den underlige vejrtrækning fortsatte. Næste punkt var så at tjekke for ganespalte....og det havde han desværre. Ikke længe efter kom så en killing mere, en fin lille pige på 78 gram.
De killinger er små, men ikke alarmerende, grimme er de, små hvide rotter, men om bare nogle få dage, ligner de vattotter med lyserøde næser
Det var så den afslappende søndag aften.
Mor og børn har det fint.
nååå ja, jeg må vel hellere lige fortælle jer, at vi ud over de 3 skønne killinger også har fået endnu en familieforøgelse. Saurto Dexter flyttede ind i går lørdag. Så snart jeg kan få ham til at sidde stille, skal jeg nok snuppe et par billeder af ham Han er bare SÅ dejlig, fuld af gåpåmod, stor og flot og så opfører ham sig som om han altid har boet her. Selv My, den gamle havgasse har overgivet sig og forsøger at adoptere ham.
mar 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Katte: 4 Emner: 44 Svar: 121
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 73 Svar: 1.376
Og tillykke med den anden familieforøgelse. Glææææææder mig til billeder
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
Græder mig også til at se billeder af de grimme mislinger..
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 22 Katte: 2 Emner: 131 Svar: 1.287
Det bliver spændende at se billeder af de små!
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Jeg må lige sprøge ind til ham den lille med ganespalten... Fik I ham aflivet hos dr dyr? eller gik det af sig selv, inden I nåede det? Er ikke helt inde i hvordan det er med sådan en ganespalte
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Tak for alle lykønskningerne
Killingerne trives bare så godt, de er fede og runde, Dayna har åbenbart Tigermælk i babserne *LOL*
Med hensyn til den lille med ganespalte, tjaaa ingen ved vist helt hvorfor det lige sker, men ganske som hos menneskebørn sker det i fosterudviklingen.
Det er første gang det er sket her hos mig, men sikkert ikke sidste...........der er jo aldrig nogen garantier.
Til spørgsmålet om aflivningen, ja så er min mand jæger og vil gøre det for mig, så længe det er lige efter fødslen. Hvilket jo er fuldt forsvarligt og helt lovligt.
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
tillykke med alle de nye bimslinger
*SS*
3 nye bimser blev født i aftes :-)