883 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

3 nye bimser blev født i aftes :-) 3 nye bimser blev født i aftes :-)

så sidder man der, vegeterer foran computeren og bare råhygger, for det er jo søndag aften og man skal bare slappe af.
Karsten siger, sådan i forbifarten..."øhhh jeg tror da Dayna lægger an til at føde".
hmmm jeg ruller i hemmelighed med øjnene og svarer at nææ jeg har set hende bygge rede et par dage, hun skal først føde på onsdag.
Nå, men Karsten HAR jo unægteligt deltaget i mange kattefødsler, så jeg tjekkede da lige, selvom det var svært at løsrive sig fra kabalen.
Sørme jow, Dayna var gået i fødsel. Første indskydelse var...for S**** da også det er for tidligt.
Men Dayna fødte først en lille dreng på 74 gram, så en lille pige på 86 gram, begge livskraftige og fine. Så kom en lille dreng mere, men han trak vejret meget mærkeligt. Først troede jeg han havde fostervand i lungerne, så jeg sugede ham, men den underlige vejrtrækning fortsatte. Næste punkt var så at tjekke for ganespalte....og det havde han desværre. Ikke længe efter kom så en killing mere, en fin lille pige på 78 gram.
De killinger er små, men ikke alarmerende, grimme er de, små hvide rotter, men om bare nogle få dage, ligner de vattotter med lyserøde næser smiley
Det var så den afslappende søndag aften.
Mor og børn har det fint.

nååå ja, jeg må vel hellere lige fortælle jer, at vi ud over de 3 skønne killinger også har fået endnu en familieforøgelse. Saurto Dexter flyttede ind i går lørdag. Så snart jeg kan få ham til at sidde stille, skal jeg nok snuppe et par billeder af ham smiley Han er bare SÅ dejlig, fuld af gåpåmod, stor og flot og så opfører ham sig som om han altid har boet her. Selv My, den gamle havgasse har overgivet sig og forsøger at adoptere ham.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 nye bimser blev født i aftes :-)
Kommentér på:
3 nye bimser blev født i aftes :-)

Annonce