1.205 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

? ang røde hun katte ? ang røde hun katte

Ved godt der står noget lidt længre nede. Men er det så helt vildt spicelt med en rød hunkat? Om det er race eller alm. kat.
Kan nemlig ikke helt finde ud af det, for nogen går jo helt agurk når de ser en rød hunkat. Har selv 2 røde piger søstre.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? ang røde hun katte
  • #1   7. jan 2008 nej tror det spørgsmål bliver stillet en gang om ugen efterhånden en rød hun kat er ikke så speciel.

• #2   7. jan 2008 godt så kunne heller ikke forstå det for syntes ikk selv det er særlig spicelt må jeg sige syntes tit jeg ser røde hun killinger. men tak for svaret.

• #3   7. jan 2008 ja det kræver bare at hannen er rød og hunnen har rødt i sig så kan der kommer røde hun killinger. ;o)

• #4   7. jan 2008 Personlig syntes jeg rød er en flot farve smiley Jeg har været tilbudt en rød hankat, men havde ikke råd til flere katte på daværende tidspunkt smiley

Ellers er jeg vild med helt sorte katte, og så min eget gråstribet 'g*

• #5   7. jan 2008 Jeg er jo helt vild med røde katte - i mine øjne er alle katte smukke og dejlige - men røde - for søren da osse, de går lige ind i hjertekulen på mig smiley

• #6   7. jan 2008 De røde ,de *styrer* siger en gammel kone som mig.Men de røde missere har en speciel plads i mit hjerte*GG*

Røde hunkatte er ikke sjældne...en gammel gammel skrøne......troede den snart var *død og begravet* ;o))

• #7   7. jan 2008 Har også en dejlig rød hunkat smiley Har hende oprettet herinde.

Men jeg synes der er forskel på hvor røde de bliver, de hunner og hanner. Men det er måske tilfældigt hvad jeg har set.

• #8   8. jan 2008 Der er såmænd ikke forskel i intensiteten af farven på hankatte og hunkatte. Hannerne kan sagtens være lidt lysere end hunnerne - og omvendt - uden der er nogen grund... Måske fordi den ene forælder er lidt "svag" i den røde og den anden "stærk", og derfra har killingerne arvet farven fra hver sin forælder.

Her kan i se et par RØDE katte. De er søskende og den forreste er en hunkat, mens den bagerste er en hankat. Der er ingen nuanceforskel i farven.

(link fjernet)

Kommentér på:
? ang røde hun katte

Annonce