{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Væk hjemmefra = løbetid {{forumTopicSubject}}

Ja ved godt jeg har oprettet nogen emner omkring det med drægtig kat osv. så håber ik i er ved at få spat :D..
(er selvfølgelig meget glad for den hjælp man får.)

Men min ene kat har jo været løbet væk i 2 dags tid, kan det godt være fordi hun har været kommet i løbetid og så været ude for at lede efter hankat?? eller vil hun bare udforske området? Vi har ikke selv derhjemme hørt hende gå og jamre sig.....
Er det helt legalt at få steriliseret en drægtig kat? For har en anden kat der nok venter killinger men 2 er måske lidt for meget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Væk hjemmefra = løbetid
  • #1   16. apr 2008 Okay

• #2   16. apr 2008 enig med sinegry.

forstrå ikke at man ikke gør neutraliserer udekatte tidligt, så der ikke er risiko for at de stikker af og laver UPS-kuld.

En neutraliseret kat bliver også tættere på hjemmet end en ikke-neutraliseret.

• #3   16. apr 2008 Okay. Vi har også indhegnet have men der er hun altså kommet ud fra

• #4   16. apr 2008 Camilla C, jeg mener da, at du har fået svar på dine spørgsmål i en tidligere tråd.... Men jeg gentager da gerne: Så vidt jeg husker er hun omkring 9 mdr. gammel, så JA, hun er med stor sandsynlighed kommet i løbetid og er ude for at lede efter en hankat..... og er drægtig når hun (forhåbentlig snart) vender tilbage.
    Og JA, hun kan blive neutraliseret helt og fuldt forsvarligt og legalt, selv om hun er blevet med killinger. Jo før desto bedre smiley

• #5   16. apr 2008 Hun er hjemme nu. Jaeh ved det godt men vil jo bare være sikker. Men ringer til dr. Dyr.

• #6   17. apr 2008 Hej

godt hun er hjemme igen... og super hvis du får begge dine katte neutraliseret.. og når du så er ved dr. dyr, så er det nok en god ide at forhøre dig og evt. sygdomme dinne katte kan have fået fra evt. "bekidte" hankatte der har være på nakken af dem

held og lykke

Kommentér på:
Væk hjemmefra = løbetid

Annonce