{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Hvem var det nu lige?? {{forumTopicSubject}}

Der er flere herinde, som tager katte og killinger ind, som desparat mangler et sted at bo.. Og opfostre killinger osv..

nogen der kan hjælpe med hvem det er?

Jeg har lovet at hjælpe en bekendt med hendes kat, der skal føde i næste uge.. Hendes forældre vil aflive dem, så vil høre om jeg kan finde en der kan hjælpe, da jeg ikke selv har pladsen til et kuld killinger på nuværende tidspunkt..

Al hjælp modtages... :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem var det nu lige??
  • #1   30. apr 2008 Mon ikke det er gennem hittekilling? - måske haneben ved det.

• #2   30. apr 2008 jeg kender ikke den side med ammer....... og dog, det kan være www.vildkat.dk jeg mener de har ammetjeneste, men om der er nogle på lige pt det ved jeg ikke...... men ellers prøv www.hittekilling.dk du kan da altid lige forhøre dig

• #3   30. apr 2008 På hittekilling.dk's hjemmeside står der:
    Vigtigt
    Vi gør venligt, men bestemt opmærksom på, at Hittekilling.dk ikke uden videre tager killinger ind fordi de er uønskede.

Dvs det nok ikke er en sag for dem. Men der er flere private herinde der måske tager ind. Kan desværre heller ikke lige huske navnene. Prøv at søge i gamle tråde?

• #4   30. apr 2008 Kan du ikke få din veninde til at overtale sine forældre til at lade hunkatten neutralisere <b>nu</b>, hvor hun ingen moderfølelse har overhovedet.

Det er ualmindeligt råt at vente, til katten <b>har</b> født, og så aflive/fjerne hendes killinger.
    Hunkatten er som bekendt et af de dyr med den aller største moderfølelse.

• #5   30. apr 2008 Mange tak for alle jeres henvendelser! Jeg har også fået et par pb'er, tusind tak.. :o) Jeg snakker lige lidt videre med pigen omkring det og finder ud af hvad der er det bedste for katten.. :o)

Så kan jeg lige opdatere, når jeg ved hvad der sker med hende.. :o)

Kommentér på:
Hvem var det nu lige??

Annonce