{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Kan jeg fremprovokere løbetid? {{forumTopicSubject}}

Jeg har to maine coon piger. Sille som er 1,5år og Sally som er 1år og 1 måned. Ingen af mine to piger har været i løbetid.

Nu er det sådan at vi gerne vil have killinger på Sille. Hun har ennda været hos en han for nylig for at se om han kunne stimulere hende til at gå i løb. Men nej, det gør hun ikke.

Er der noget man kan gøre, eller skal vi bare vente på at det sker engang?

mvh Pia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg fremprovokere løbetid?
  • #1   30. jul 2008 Men der er ikke rigtigt nogen katte i løbetid lige nu.
    Men til efteråret vil jeg tro det kommer helt naturligt.
    Hvorfor har du så travlt ??

• #2   30. jul 2008 pia F kan godt forstå du gerne ville have killinger men har ingen af dine katte gået den første løb igennem så synes jeg bestemt du skal lade det komme af sig selv du skal jo ikke være egoistisk og fremprovokere deres løbetid for din skyld det kan næppe være for deres egen for i løb skal de jo nok komme smiley

• #3   31. jul 2008 rolig nu:) jeg har ikke travlt... Jeg synes bare det er underligt at ingen af dem har været i løb endnu da de jo er over 1år.
    Jeg ville bare høre om der var noget man kunne gøre for at hjælpe dem på vej. DEt med P-piller har vi snakket med en dyrlæge om og det frarådede hun.

mvh Pia

• #4   31. jul 2008 pia f min mischa hun var lidt over et år og freja var næsten 1½ før hendes første løb jeg synes det er meget med foreskel men bare vent det kommer SS smiley

• #5   31. jul 2008 jeg synes du skal naturen gå sin gang der er en grund til at de ikke er i løb- de er simpelthen ikke klar endnu når de er klar til at få killinger så kommer de også løb så det er en fornuftig dyrlæge du har fået dig!!.

• #6   31. jul 2008 okay. tak for svar... Så venter vi bare, jeg troede bare det var unormalt at de ikke havde været i løb endnu.

Vi har ikke travlt med at få killinger, de har jo mange år endnu, så det når vi jo nok:)

Jeg ved ikke hvorfor dyrlægen frarådede p-piller. Det var hende som havde hannen der snakkede med sin dyrlæge.

mange tak for hjælpen.

mvh Pia

• #7   4. aug 2008 jubii... hun er selv gået i løbetid nu... Så nu prøver vi om det kan lykkedes...

Kommentér på:
Kan jeg fremprovokere løbetid?

Annonce