{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

kan man fremprovokere mælk? {{forumTopicSubject}}

heysa jeg fik en killing for noget tid siden og hende og kiki hygger sig bare super godt sammen, nu er det så at cirkeline er begyndt at putte/patte hos kiki...
men kan hun få noget ud af det?? altså mælk?
de kan ligge sådan længe så undre mig kiki finder sig i det da cirkeline ikke ligefrem er lille mere, og slet ikke hendes killing...

kiki skulle efter tidl.ejers udsagn ikke have haft killinger før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man fremprovokere mælk?
  • #1   27. okt 2009 For en del år siden fik jeg en norsk skovkatte killing, jeg havde i forvejen norske skovkatte bla en neutraliseret hunkat (som havde haft 2 kuld killinger).
    Hun fik rigtig meget mælk, da han pattede på hende; hun havde det helt til han var 10-11 måneder, han var meget større end hende på det tidspunkt, så det så lidt sjovt ud. Men de hyggede sig begge to.
    Så ja, selv en neutraliseret kan (åbenbart) få mælk.
    smiley
    Pia

• #2   27. okt 2009 åbenbart, men synes ikke jeg kan mærke på hende hun har mælk, altså normalvist ville de vel hæve en smule, man kan selvfølgelig mærke selve brystvorterne men ikke at der skulle være mælk inde bag, men hun ligger vel ikke bare og sutter og intet får ud af det.
    men ja de er også ved at være ige store så ser ret sjovt ud. men ved heldigvis også kiki nok skal sige fra hvis hun ikke gider det.

Kommentér på:
kan man fremprovokere mælk?

Annonce