{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris ved dyrlæge
  • #1   1. sep 2008 i må også gerne svare i pb hvis det er :o)

  • #2   1. sep 2008 Jeg stiller ikke spørgsmål ved priserne hos min dyrlæge, da jeg ikke vælger dyrlæge efter prisen. Dyrlæger skal vælges efter erfaring med og kendskab til katte.

  • #3   1. sep 2008 Her er jeg enig med dkkorat.
    Hvis ens dyrlæge måske er lidt dyrere end andre man har hørt om, men man til gengæld har 100 % tillid til dyrlægen, så er den ekstra pris det værd.. Se på hvordan du har det med dyrlægen, og hvordan katten bliver behandlet.. Og er du ikke tilfreds, så find en anden.


  • #4   1. sep 2008 min dyrelæge er ikke billig, men hun er den bedste i mit område. Jeg fik i dag en pris på neutralisering og den var på 1100 kr pr hun killing og jeg fik min voksne dreng neutraliseret til 400-500 kr.. Jeg kan høre at andre opdrættere synes de er dyrer men min tidligere dyrelæge i holstebro var mere dyr

  • #5   1. sep 2008 Nu har det os meget af gøre med i hvilkene områder de ligger i altså dyrlægerne.. men ja vælg efter erfaring for så er de lagt godt ud de penge.. Jeg ved endnu ikk prisen på dette da jeg først skal igennem det i denne måned..

  • #6   1. sep 2008 en dyrelæge kan jo godt være super dygtig uden og tage overpris. jeg sys min dyrelæge er en af de bedste jeg har brugt og jeg sys ikke han er overdrevet dyr. han er nok heller ikke den billigeste

  • #7   1. sep 2008 altså jeg bruger normalt odense dyre hospital og er rigtig glade for dem, men derfor kan der sagtens være prisforskel fra taup og rosengårdcentret selvom det er de samme dyrlæger og samme ejer, udelukket pga huslejen er dyre i rosengårdcentret.

    har også haft brugt dem på skibhus de er billigere men stadig kanon dygtige. så det har ikke altid noget med kvalitet at gøre, og selvfølgelig vælger jeg kvalitet frem for pris men som sagt kan man sagtens finde en der er en anelse billgere men stadig sindsyg dygtige :o)

    så det er skam ikke fordi jeg vil gå på kompromis med noget omkring sikkerhed og erfaringer osv :o)

    men en dyræge der måske har huse uden for byen kan sagtens være så dygtig som dem i byen, men hans husleje er billigere og det resultere tit i hans priser er lavere jo. den forklaring fik jeg hvertfal af min egen dyrlæge engang.


  • #8   5. nov 2008 Jeg synes selv jeg har en rigtig god, rar og dygtig dyrlæge. Problemet, er så at jeg synes han er ret dyr. Jeg har netop betalt næsten 3000 kr. for udtrækning af tre tænder og en tandrens på min kat.
    Jeg fik lidt af et chok, da jeg blev prænenteret for regningen, da jeg før har haft en anden kat, som også fik tre tænder ud to gange, altså 6 tænder i alt. Der gav jeg kun ca.1200 kr. pr. gang, begge gange.
    Jeg spurgte i dag hvordan det kunne blive så dyrt, og fik forklaret, at tænderne var trukket ud i små stykker, og nærmest skulle 'graves' ud.
    Måske er det bare hvad det koster, men jeg synes det er meget dyrt.
    Hvad mener I andre?
    Da min kat har tendens til dårlige tænder, skal den højst sandsynligt have flere tænder ud med tiden. Er der nogen der kan anbefale et sted i eller omkring København hvor det ikke er helt så dyrt?
    Selvfølgelig et sted hvor de er søde.
    Jeg er nærmest ruineret for tiden af dyrlægeregninger, da både vores ene hund, samt vores anden kat har været syge alle indenfor 11 måneder.
    Tror jeg er oppe på omkring 13000 kr. i dyrlægeregninger for det sidste år.
    Men jeg har nu heller aldrig haft så uheldigt et år nogensinde mht. at mine dyr er blevet syge.




  • #9   6. nov 2008 Nogle dyrlæger har valgt at neutralisering af er vigtig og holde prisen lavt - så er andre ydelser måske lidt dyrere.
    Det vigtigste er at dyrlægen er dygtig - ja, tænder er dyrt - og dyrlgerne på Fyn er generelt dyrere end i andre dele af landet


  • #10   6. nov 2008 Ja, ok men nu bor jeg jo ikke på Fyn, men i København.

Kommentér på:
pris ved dyrlæge

Annonce