{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vådfoder.
  • #1   12. apr 2009 jeg blander 2 forskællige foder inden for RC, kitten og intense hairball =O) vådfoder bruger jeg ikke da de får tynd mave af det. =O)

• #3   12. apr 2009 jeg fodre med Arden Grange, som er et engelsk produkt på lige fod med royal canin og mange af de andre "store" mærke. jeg vil sige at jeg har fået så flotte katte og hund efter jeg er skiftet til arden grange. og tilmed er det billigere end royal o.s.v....

vådfoder bruger jeg kun en gang imellem, og når jeg ikke bruger det så ofte køber jeg hvad jeg har lyst til. vil dog sige af erfaring at det der ligger i hård gele, som noget kittekat gør, er svært at stå med når det skal gå hurtigt og jeg har 4 katte om benene... Men mine katte er lige glade med hvilket mærke det er, bare de får det hurtigst muligt smiley

god fornøjelse

• #4   12. apr 2009 jeg giver min vådfoder hver dag. det elsker han bare og der er ingen problemer. han får dog ikke så meget som før da han er kastereret . ellers bliver han for tyk:)
    men det er forskelligt hvad jeg køber. han kan lide det hele

• #5   12. apr 2009 Bailey får Royal canin young male som vådfoder jeg kan også godt finde på og give han hills også..

også få han royal canin young male som tørfoder også havede tænke lidt på måske og blande det op med noget foder som er godt for hans pels..

• #6   12. apr 2009 hov han får vådfoder næsten hver dag han få bare en lille smule..

• #7   12. apr 2009 mille : hvor fås det ?

• #8   16. maj 2009 Min kat får en blanding af Hill's Natures Best og den almindelige Hill's voksenfoder (kyllingesmag). Desværre har hun tendens til hård mave, på trods af, at hun drikke fint med vand. Jeg giver hende derfor 50 g vådfoder - en jeg køber i netto (i små 100 g bægre - kylling + laks + oksekød) om dagen. Jeg har prøvet med forskellig slags vådfoder af den lødige slags, men netto-udgaven er den eneste hun vil have. Hun har en smuk pels og hendes mave fungerer som den skal.

Held og lykke smiley

Kommentér på:
Vådfoder.

Annonce