{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Min kat skal måske have killinger {{forumTopicSubject}}

Hej alle katte elskere

Min ene kat er muligvis drægtig, jeg har søgt og søgt efter sider hvor alt står omkring det at få killinger

Typiske tegn, hvordan en fødekasse ser ud, osv osv... Findes sådan en side?? "Værd at vide om at få killinger"

Jeg har selvfølgelig søgt information inden de blev sat sammen, men jeg mangler bare en samlet side... og har faktisk ikek kunen finde eksempler på fødekasser

Mvh Steffen og kattene Bella og Blue Moon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat skal måske have killinger
  • #1   19. mar 2010 hejsa.
    der er rigtigt mange gode vejledninger herinde i forummet, og mht fødekasse, jeg brugte bare en flyttekasse og klippede en "dør" ud som sad lidt højt så killingerne ikke kunne kravle ud, og så forede kassen med et dejligt blødt tæppe og håndklæder som kunne skiftes nemt ud når de blev for "snaskede" og behårede smiley

• #2   19. mar 2010 du kan tag en flyttekasse kave låg på den og få skåret et huld på siden det er en rigtig god fødekasse for de små og så koster den ikke mere end 20 kr

• #3   19. mar 2010 jeg har også lavet en fødekasse ud af en ny flyttekasse, lavet en hul så missemor kan komme ind og ud.. lagt hendes ynglins tæppe ind i den, men det er jo ikke sikket hun vil bruge den smiley men jeg håber....

• #4   19. mar 2010 min føte under mit natbor selv om kassen stod ved siden af men så rykked jeg killingerne over i kassen og så blev hun der med dem sss

• #5   19. mar 2010 Hehe

Hvor meegt sviner de når de har født? Altså med blog og lign

• #6   19. mar 2010 Min fik 2 killinger i går, Hun fødte i en fødekasse, som vi har lavet af en papkasse..

Efter hun var færdig med at føde, og efter hun havde spist moderkagerne og sårn, var der lidt blod, og lidt moderkage tilbage.
    Vi smed tæppet ud da hun var færdig, og i med et rent nyt underlag smiley

• #7   19. mar 2010 jeg bruger også bare en flyttekasse... men du må aldrig bruge håndklæder til at forer med... da killingerne kan hænge fast i det og ødelægge deres klør.... der går nemlig noget tid før de selv kan trække kløerne ind... det er ikke helt vildt som det sviner, men når hun har født og der er gået lidt tid, ½-1 døgn skal du nok skifte underlaget til noget nyt, da det også godt kan komme til at lugte meget grimt... Jeg bruger gamle lagner og sængetøj til at forer med...

• #8   19. mar 2010 hov, jeg ville også have skrevet "håndklæder UNDER tæppet" for at det er blødt, og kan suge godt hvis der skulle være nogle uheld smiley
    Jeg har nemlig også hørt det med kløerne der ikke kan trækkes ind, og det ser man også hurtigt når de kravler rundt smiley

Kommentér på:
Min kat skal måske have killinger

Annonce