{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Fødekasse og hankat {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg har lige et spørgsmål.
Vores dejlige kat Raja er drægtig (ca. 39 dage henne), og vi har lavet en fødekasse til hende (kan ses i min profil under fotoalbummet), så hun har tid til at vænne sig til den inden den forventede fødselsdato (d. 11. maj). Da vi lavede den for to uger siden, satte vi den inde i stuen. Efter et par dage havde en af dem (det lugtede af vores hankat) desværre pisset i den. Vi har desværre tildigere oplevet andre urenlige uheld med vores hankat, især lige efter hendes løbetid, men han er blevet kastreret for 4 dage siden.
Vi har haft fødekassen stående ude i opgangen siden "uheldet", men hun er begyndt at snuse rundt på en måde der ligner, at hun søger efter et passende sted. Da der "kun" er ca. 2 uger til den tidligste fødselsdato synes vi, at hun skulle have den igen.
Så vi har taget "chancen" og sat den inde i vores soveværelse (foret med aviser nederst, et gammel håndklæde og dækket af et tykt lag sengetøj) hvor der er mørke, ro, og hvor vi som regel kun opholder os når vi sover.

Så, endelig til spørgsmålet: Skal vi prøve at have kassen stående? Vente med det? Gør han det mon igen? Skal vi tage ham ud når han går ind i den? Holde døren lukket til soveværelset? Hvad har I gjort?

Det ER jo ikke jordens undergang hvis han gør det igen, men det ville være super irriterende hvis kassen bliver ødelagt, og så er det jo ret ulækkert.

Kom glad med gode råd smiley
På forhånd mange tak, og god weekend

Amalie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødekasse og hankat
  • #1   17. apr 2010 Okay, tak for svaret smiley
    Er godt klar over, at han ikke skal strinte mere i den, hehe.

    Der kom heldigvis ikke rigtig noget på selve papkassen sidst, men vi prøver at se hvad der sker, og håber på at hun vælger at føde der.

    Mener du, hvis den lugter af ham fordi han har ligget i den, eller hvis den lugter af hankattepis?


  • #2   17. apr 2010 Hun ligger i den og halvsover nu, han på sengen...
    Er det ikke et meget godt tegn på, at hun "accepterer" den?


  • #3   17. apr 2010 Okay smiley
    Jeg kan ikke lugte noget i hvert fald, men min lugtesans er nok heller ikk' lige så skarp smiley

    I øvrigt tak for de søde kommentarer til Dexter og Raja! (Vi er lykkelige hvis killingerne bliver bare halvt så dejlige som de er! :o)


  • #4   17. apr 2010 Hun kan i hvert fald godt lide at ligge i kassen smiley

    Det er han bestemt. Vi så ham i Karin *og lille sorte Siri*s album da Karin havde Dexters mor og hans søskende i pleje.
    Vi ved kun, hvem moderen er. Vi blev så forelskede at vi bare måtte hele vejen til Esbjerg efter ham smiley


Kommentér på:
Fødekasse og hankat

Annonce