{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Opdatering: Drægtig kat bløder {{forumTopicSubject}}

Hej,

Nu er det 5 dage siden jeg oprettede indlægget ( http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=74686)

Status er nu, at Raja er ved at komme sig. Hendes snit i mavsen er ca. 10 cm og hun får stadig smertestillende en gang om dagen og antibiotika to gange om dagen.

Hun lader til at have det godt, selvom hun endnu ikke "styrter" rundt med Dexter som hun plejer.
Tilgengæld er hun blevet ENORMT kælen. I går puttede hun på sofaen og spandt på livet løs i over to timer. Det har hun ikke gjort siden hun var lille killing. smiley
Er det mon fordi hun er blevet steriliseret? Eller fordi hun har ondt?
Nå, men hun har en lille krave på (der mere minder om et regnslag, fordi hun ellers slikker og bider i stingene. Hun virker ikke generet af den mere, men bliver helt exet og salig når vi klør hende under kraven og børster hende smiley - Hun kan jo heller ikke selv komme til.

Stingene skal fjernes om en uge og det bliver skønt, så hun selv kan vaske sig ordentligt igen smiley

Jeg selv er ikke helt ovenpå endnu, og mine tanker strejfer dagligt de 4 killinger. Men det går fremad, og jeg har da accepteret at det ikke skulle være.
Men, jeg har min elskede Raja og min elskede Dexter smiley

Kh. Amalie


Kommentarer på:  Opdatering: Drægtig kat bløder
  • #2   22. apr 2010 Man skulle have kastrat opdræt. Kastrater er bare mere rolige og hviler bedre i sig selv, og pt. kan det også være hun har lidt ubehag, men du kan godt regne med at hun bliver lige så sød, som da hun var killing, nu hvor hun ikke har hormoner der pumper rundt i kroppen.
    Når folk siger at det er fint at have hunkatte på p-piller, så tænker jeg tit, at det er fordi de ikke ved hvor meget gladere og sødere deres piger ville blive, hvis de fik dem neutraliseret i stedet for. Så selvom det har været en trist oplevelse, så har du rigtigt mulighed for at nyde dine skønne katte nu.


  • #3   22. apr 2010 Hej Sofie!

    Det er jeg bare glad for at høre smiley
    Hun er rigtig dejlig og meget kontaktsøgende. Hun putter også så meget i dag. Selvom hun også var dejlig før, ser jeg frem til, at hun bliver liiidt mere kælen! Hun er den bedste mis i verden smiley
    Mange tak for dit indlæg!

    Vh. Amalie


  • #5   22. apr 2010 Nej, det kan man nemlig ikke, men det er mere et udtryk man bruger blandt opdrætter, for at sige hvor ville det være dejligt, hvis de fertile var lige så nemme og rolige, som ens kastrater. ;o))

Kommentér på:
Opdatering: Drægtig kat bløder

Annonce