{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

ja så skal vi til den igen {{forumTopicSubject}}

hej alle kattevenner smiley så skal kira igen have killinger og det er lige oppe over

Der var et hul i min kattegård så der kom en fremmed kat ind og gjorde kira drægtig var lige begyndt på p-piller men der snød hun mig den bandit :-0

men når det nu er glæder jeg mig da alligevel, jeg kommer bare til at holde for meget af de små banditter for jeg beholdte jo alle hendes killlinger sidst de er nu 9 måneder og er bare så dejlige alle 3

men lige en lille opdatering fra kira smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja så skal vi til den igen
  • #1   21. okt 2011 Jeg har også lige fået de er 9 dage i dag..
    Men der er dælme lidt arb i det da mor missen ikke har noget mælk :o(
    Så det er på den med at flaske de små op :o)
    Men det gør jeg helt bestemt gerne :oD

    Men det bliver da super spændene med din Kira :o)
    Håber det bedste for jer begge om det var planlagt eller ej så er de jo dejlige sådanne små pus-linger smiley

    Held & lykke med det hele :o)


  • #2   21. okt 2011 Hej Yvonne

    tillykke med dine små og ja sikke et arbejde du har men så kommer du ihvertfald tæt på de små smiley

    håber også det bedste for kira hun snotter forfærdeligt jeg har været ved dyrelæge med hende og hun får så noget for det men jeg er bange for hun går i stå da un har svært ved at få luft bare jeg kunne hjælpe hende synes det er så synd for hende


  • #3   21. okt 2011 uhh det bliver spændene smiley

  • #4   21. okt 2011 Uha.. Hvor lang tid har hun igen?
    Det er synd for hende når hun er høj gravid.. :o/
    Vi må håbe hun når at komme sig lidt inden det hele går i gang..

    Tak skal du have..
    Ja der er arbejde i det,men jeg takker mig lykkelig for at hun ellers passer de små..
    Hun elsker de små puslinger..
    Ja og de har fået øjne nu..
    Så de er bare nuttet at se på smiley

    Men hvad siger dyrelægen til hende?


















  • #5   21. okt 2011 dyrelægen siger det er en virus min hankat sasso var også smuttet ud af det hul i kattegården så det var ham som kom hjem med den virus han blev og syg og kom også til dyrlægen og fik medicin

    så nåede han at smitte kira og en af killingerne armani, men kira blev ramt hårdt og hun skal føde hvornår det skal være måske i nat hun har rødlig slim nu

    dyrlægen sagde killingerne havde det godt så det skulle jeg ikke bekymre mig om men skulle være ved kira hele tiden under sin fødsel Men det havde jeg også tænkt mig smiley


  • #6   21. okt 2011 Ja det skal du helt bestemt..
    Så du kan være der skulle noget går galt eller skulle hun blive dårlig :o/
    Håber på det bedste..
    Håber du opdatere om hvordan det går med hende og hendes forløb/killinger?


  • #7   21. okt 2011 Yvonne det skal jeg nok gøre smiley

    Jeg tilbyder hende alt hvad hun kan lide men spiser ikke noget af det bare jeg vidste hvordan jeg kunne hjælpe hende til at indtage føde


  • #8   21. okt 2011 Spiser hun ikke noget overhovedet?
    Hvor lang tid har hun ikke rigtig spist?
    Det kan jo godt være fordi hun er ved at forberede sig til fødslen?
    Jeg ved der er nogle piger der ikke rigtig spiser noget inden e skal føde..


  • #9   21. okt 2011 hun har slet ikke spist noget igår og hellere ikke i dag tror også du har ret at hun forbereder sig til fødsel smiley

    jeg ved desværre ikke hvornår hun er blevet parret men når hun har slimet tror jeg den er god nok smiley


  • #10   21. okt 2011 Ja men hold godt øje med hende, den første pige jeg havde der var drægtig begyndte også på det med "blodigt" slim og det viste sig desværre at være gået så galt at hun faktisk havde livmordsbetændelse :o(
    Det var noget rigtig øv! :o(
    Men er sikker på du har tjek på det :o)


Kommentér på:
ja så skal vi til den igen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce