{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

så skal stenen ud {{forumTopicSubject}}

kalle var under kniven i marts, men de fandt kun den ene sten
men da han stadig lugter ja så er den anden sten der også.

og nu syntes han så at det er nødvendigt at man skal markere i soveværelset - mine forældres (desværre). faktisk valgte han så at tisse på min mor -klokken l.. til morges.

så nu har jeg fået tid til ham igen på mandag. dyrlægen håber at hans sten er blevet lidt større så han kan finde den. har lovet at han skal nok finde den denne gang - han vil gøre alt for at finde den

Men stakkels Kalle. skal hele den tur igennem igen.
men bare de finder den.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så skal stenen ud
  • #1   4. nov 2016 Kan forestille mig at Kalle ikke var synderligt populær hos din mor i morges smiley

    Ja det er lidt synd han skal turen igennem endnu en gang, så håber denne gang er sidste og Lykkens gang, for at han strintet på din mor klokken kvalme er jo ikke en holdbar situation.


  • #2   4. nov 2016 det har hun da heldigvis prøvet en del gange....
    min første kat var rigtig godt til det. han var ekstrem dominerende. og det gik ud over alle.
    mio min siam kan også godt finde på det. han var for gammel da jeg købte ham, og var ikke neu.

    Kalle er først indenfor de sidste par dage begyndt at "hygge sig". først troede vi at det var mio, indtil i nat.det skal siges at han endnu ikke strinter, men bare sætter sig. og han har ikke blærebetændelse.
    han er også begyndt at råbe temlig højt - også klokken l.... om natten.
    hans hals er også blevet mere "hankat"
    så nu er det altså TIDEN!
    også fordi vi kan mærke det på de andre nu.


    men hvor er det bare synd. og så for 2 gang i år skal snittes i maven. den lille mis.. smiley
    men han er i god form, og sidste gang var der ingen problemer.
    det eneste problem sidste gang var Krumme. Han kunne ikke finde "missen" - med andre ord Kalle. Og da kalle så kom hjem, ville han ikke lege. var jo stadig lidt fuld. senere på aftenen så ville Krumme ikke lege, fordi kalle lugtede af dyrlæge/tis.


  • #3   5. nov 2016 Jeg håber det lykkes, og har du en god dyrlæge, så burde han kunne finde den sten,, min søster havde en hankat med samme problem, der fandt dyrlægen stenen næsten oppe ved rygsøjlen,, han var kun 4 måneder gammel, og det var en hård tur.

  • #4   5. nov 2016 ved første forsøg var de faktisk helt oppe ved ryggen, men fandt den ikke. nu håber dyrlægen at stenen er blevet større

    faktisk tog han det rigtig fint ved første tur. han var frisk allerede dagen efter - eller retter om natten. da var han 7 mdr


  • #5   5. nov 2016 det skal siges at hvis de ikke finder den, får han sat en stav op.

Kommentér på:
så skal stenen ud

Annonce