{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

måske døde killinger? {{forumTopicSubject}}

er syg af bekymring...
sinus skulle gerne føde omkring den 20 maj, men jeg kan intet liv mærke i hende mave. hun har taget fint nok på og alt det. hun har ikke været i løb siden hun var oppe og blive parrret... dyrlægen sagde bare at så længe hun ikke viser tegn på andet må vi gå ud fra at hun er gravid og at det ville være spild af penge at sende hende derop...

hvad tror i? ingen dumme kommentarer tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  måske døde killinger?
  • #1   6. maj 2010 Rolig nu.. smiler

    Her er også en hunkat som skal nedkomme d.22 maj.. Der skal jeg sidde længe før jeg kan mærke de bevæger sig.. Sådan var det også sidte gang hun var drægtig, det var først i den sidste uge, der var liv og glade dage derinde


  • #2   6. maj 2010 ja ved det godt men er lidt bekymret... tænker også bare på hvor sundt det er for hende hvis de ikke er levende og stadig ligger i hendes mave. smiley
    men okay så er jeg mere rolig... hun sover og spiser også og alt det. men har bare læst at nu skulle man kunne mærke dem helt vildt. så var bare bekymret.


  • #3   6. maj 2010 Det er slet ikke sikkert, du kommer til hverken at mærke eller se liv!
    Det har jeg i hvert været ude for flere gange med drægtige katte.

    Det kan skyldes flere ting: Hvis hunkatten er lang i kroppen, lidt godt "polstret", der måske ikke er så mange killinger, og der er meget fostervand.

    Giver ellers din dyrlæge ret, så du må væbne dig med tålmodighed :-))


  • #4   6. maj 2010 nu prøvede jeg at holde hende i ti minutter eller sådan noget og er ret sikker på jeg mærkede det når jeg lagde tryk på min hånd. havde nok bare sammenlignet det lidt for meget med da jeg selv var gravid og at det skulle være sådan nogle voldsomme spark. smiley
    men ja tålmodighed må vidst være kode ordet her. smiley


  • #5   6. maj 2010 ja, eller hvis du går helt til af bekymring, kan du ofre en scanning. Men vent nu at se, Og i øvrigt held og lykke

  • #6   6. maj 2010 ja men tror jeg venter lidt... som dyrlægen sagde så må man jo gå ud fra hun er gravid når der ikke er tegn på andet. det er no også bare mig der er pjattet. smiley

  • #8   6. maj 2010 nej nej gjorde jeg skam heller ikke. men før har jeg bare ladet en hånd hvile på hendes mave og det har jo været derfor jeg ikke har kunne mærke noget... vil jo også selv det bedste for min kat så passer skam meget på hende.

    men tak for dit svar det var egentligt det jeg efterlyste. for var nervøs for om der kunne ske noget hvis nu hendes killinger var døde...


  • #10   7. maj 2010 jeg var også nervøs for baby hun var meget stor og alt det der men kunne først mærke liv omkring 4-5 dage før fødslen - så jegf rygtede noget var galt men da jeg først mærkede liv kunne jeg ik andet end at smile så begyndte jeg bare at sige nåh men så er der ikke så mange men jow der kom 6 smiley

  • #11   7. maj 2010 okay tak for det amigo... smiley så ved jeg det til en anden gang...
    hehe ja mormor til 6, det kan jo gå begge veje måske er der ikke så mange og måske er der så mange at de ikke har plads at sparke på. smiley


Kommentér på:
måske døde killinger?

Annonce