{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Hvor mange dage vare løbetiden? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Ja, som overskriften siger, hvor mange dage er jeres hunkatte normalt i løbetid?

Har nemlig en her hjemme og det er 8. dage det står på idag, og hun er desværre ikke den stille type, men gør MEGET opmærksom på sig selv ved højt miaven hele tiden, og når vi nærmer os, ligger hun sig klar i "parre stilling" med maven fladt mod gulvet, numsen strittende og halen til siden.. smiley

Men hvor lang tid tager jeres normalt? og er de højlydte eller ligger i slet ikke mærke til det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange dage vare løbetiden?
  • #1   28. maj 2010 min bell er i løb mellem 9 til14 dage

• #2   28. maj 2010 og så bell larmer meget når hun er i løb men hun har også hindes stille perioder vil sige det værst om aftnen sss

• #3   28. maj 2010 Okay, det var godt nok også lang tid.. Malibu "larmer" hele dagen, og nogle gange om natten også..! Og så har hun lige nogle perioder hvor hun ligger og sover, hvor der er stille, og ihh hvor er det dejligt!! smiley hehe..

Men det er hendes første løbetid der har været så højlydt.. De andre to gange, har hun slet ikke miavet så meget, der var hun bare mere kælen, og miavede en smule, og strittede med numsen.. smiley

Men efter hun har været på herre besøg, (som desværre ikke lykkedes) er hendes løbetid blevet ret så højlydt.. (Tror mine naboer er enige :P)

• #4   28. maj 2010 smiler ja de kan godt larme en del min bell s løbetid er også blevet længer jo lælder hun er blevet skal heldi vis ha hin paret næste gang sss

• #5   28. maj 2010 Måske er det bedre at starte p piller indtil du finder en egnet han ! gentagne løbetider er stressende for hunkatten og øger risikoen for underlivs betændelse.

• #6   28. maj 2010 Maria P: Hvis det er mig du mener, så er jeg i gang med at finde en han til hende (har næsten fundet en) Og planen var også at hun skulle have været gravid nu, men blev det desværre ikke efter to forsøg med en, så denne løbetid skulle ikke have været der, men venter til den næste, da jeg ikke vil risikere falsk drægtighed.. smiley
    Men ved godt det er stressende for dem, kan jeg sagtens mærke på hende, og derfor heller ikke meningen hun skal gå flere løbetider..

• #7   28. maj 2010 min tager osse omkring 8 dage. Vi er midt i en periode hvor hun på trods af P-piller alligevel er gået i løb de sidste 3 gange. Så nu skal hun starte på et andet mærke.
    En hunkat har bestemt ikke godt af at gå i løb, det er i hvert fald tydeligt at se her i huset, hvor det stakkels kræ har tabt sig meget og pelsen sner af hende. Ja jeg ved godt at det osse er fældetid, men dette er meget mere end normalt.

Og ja, jeg er 100% sikker på at hun får P-pillen. Hun får et skvæt vand bagefter for at tvinge hende til at synke og bagefter kommer hun i et bur, så jeg kan se om hun spytter den ud. Der sidder hun i ca 1 time.

Hvis jeg var dig, ville jeg give hende P-pille indtil du er sikker på at have fundet en hankat. En skam det ikke er en tyrk du har, for så havde jeg en fertil han.

Kommentér på:
Hvor mange dage vare løbetiden?

Annonce