621 visninger
|
Oprettet:
Hvor mange dage vare løbetiden? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Ja, som overskriften siger, hvor mange dage er jeres hunkatte normalt i løbetid?
Har nemlig en her hjemme og det er 8. dage det står på idag, og hun er desværre ikke den stille type, men gør MEGET opmærksom på sig selv ved højt miaven hele tiden, og når vi nærmer os, ligger hun sig klar i "parre stilling" med maven fladt mod gulvet, numsen strittende og halen til siden..
Men hvor lang tid tager jeres normalt? og er de højlydte eller ligger i slet ikke mærke til det?
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 573
jan 2008
sep 2009
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 43
Men det er hendes første løbetid der har været så højlydt.. De andre to gange, har hun slet ikke miavet så meget, der var hun bare mere kælen, og miavede en smule, og strittede med numsen..
Men efter hun har været på herre besøg, (som desværre ikke lykkedes) er hendes løbetid blevet ret så højlydt.. (Tror mine naboer er enige :P)
jan 2008
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
sep 2009
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 43
Men ved godt det er stressende for dem, kan jeg sagtens mærke på hende, og derfor heller ikke meningen hun skal gå flere løbetider..
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
En hunkat har bestemt ikke godt af at gå i løb, det er i hvert fald tydeligt at se her i huset, hvor det stakkels kræ har tabt sig meget og pelsen sner af hende. Ja jeg ved godt at det osse er fældetid, men dette er meget mere end normalt.
Og ja, jeg er 100% sikker på at hun får P-pillen. Hun får et skvæt vand bagefter for at tvinge hende til at synke og bagefter kommer hun i et bur, så jeg kan se om hun spytter den ud. Der sidder hun i ca 1 time.
Hvis jeg var dig, ville jeg give hende P-pille indtil du er sikker på at have fundet en hankat. En skam det ikke er en tyrk du har, for så havde jeg en fertil han.
Hvor mange dage vare løbetiden?