{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Er min kat drægtig! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg er ny herinde og skriver fordi jeg er meget i tvivl ommin main coon kat Silke er drægtig. Hun har været ude for at bliive parret hos en anden opdrætter og kattene har været sammen i over en uge. Der er også observeret flere parringer. Men problemet er at hun ikkk rigtig kommer i rigtig løbetid. Det har hun kun været én gang før hun fik p-piller, og nu har hun været af pilleren siden maj måned men har ikke vist tydelige tegn på løbetid, andet end at hun har strittet med bagpart et når man har kløet hende v haleroden og været mere kælen.

Så jeg valgte at tage chancen da hun sidst viste den ovenstående adfædr og satte hende sammen med en han. Men nu er der gået tre uger siden de mødtes første gang og hun har siden været både mere kælen og social, hun er også begyndt at tabe hår på maven men hendes brystvorter er ikke vokset, kan hun stadig være drægtig, eller hvad tror i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min kat drægtig!
  • #1   31. aug 2010 Hvad farve er hendes dievorter ?

  • #3   31. aug 2010 Dievorterne behøver ikke at være røde efter 21 dage, der kan godt gå lidt længere tid. Jeg har selv haft en hunkat hvor vi gang på gang var i tvivl. Men nu hvor jeg er sikker på drægtighed, forstår jeg egentlig ikke hvad jeg tvivlede på. Men ønsket om drægtighed kan nemt spille en et puds. Men hold øje med dievorter, ændret adfærd (sove, spise), vægtøgning og ved ca 5 ugers drægtighed, skulle maven gerne bule lidt.

  • #4   1. sep 2010 Hej igen.

    Jamen jeg synes måske at hendes dievorter er en lile smule mere lyserøde end de plejer at være, men jeg ved ikke om det bare er noget jeg bilder mig ind.Men hun både sover og spiser mere end hun plejer, og kan også mærke at hun har taget på. Men er atsdig meget i tvivl.


Kommentér på:
Er min kat drægtig!

Annonce