{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.116 visninger | Oprettet:

Killing uden mor {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en killing på ca. 48 timer gammel og moren er død ved fødslen, hvor dan fodre jeg den den bedst mulig da dyrlægen inge ider har men siger at jeg skal prøve og min streliceret hun kat passer den men kan jo ikke give den mælk hvad gør jeg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing uden mor
  • #1   18. maj 2011 Du skal købe flydende KMR (skal vand i den første uge, læs dig frem til doseringen) og en sutteflaske. Hold Killingen "lodret" når den skal sutte, ellers risikerer du at mælken løber i lungerne og killingen dør.
    Da det er ufatteligt hårdt at flaske og det alligevel ikke altid lykkedes, så finde en ammekat meget hurtigt. Det er så langt det bedste for killingen og osse for dig. Søg under Ammetjenesten i grupper her på KG.
    Husk at det osse er dig der skal sørge for at den kommer af med urin og afføring, det gør du med en fugtig klud (gerne skumgummi). Du skal efterligne moderens slikkebevægelser. Det kan tage meget lang tid, men er vigtigt.


  • #2   18. maj 2011 Du kan også henvende dig til Hittekilling.dk de ved en hel masse om det. Det bedste du kan gøre, er nok at finde en amme til den lille killing.
    Held og lykke


  • betina l
    betina l Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #3   18. maj 2011 hej ring til hittekilling.dk

  • #4   19. maj 2011 Tak til jer alle sammen jeg kigger på de forslag i har givet mig tak

  • #5   19. maj 2011 Så er der fundet en ny mor til min killing så at jeg også kan besøge den og se hvor dan har det

    jeg siger igen mange tak til jer alle sammen


  • #6   19. maj 2011 Absolut den bedste løsning du har fundet. Held og lykke med den lille misling

  • #7   7. jun 2011 tak til jer alle men han er desvære død nu han blev kun en uge gammel

Kommentér på:
Killing uden mor

Annonce