{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

slummerkongen s
slummerkongen s
Tilmeldt:
13. sep 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Killing uden mor - hjælp mig lige please! {{forumTopicSubject}}

hej min kat fik en killing for små 14 dage siden, men her til morgen blev hun kørt ned.. så nu sidder jeg her med den lille killing.. hvad gør jeg så nu ? vil helst ikke have den aflivet !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing uden mor - hjælp mig lige please!
  • #1   13. sep 2006 ps det er den på profil billedet

  • #2   13. sep 2006 jo, hvor kan man ellers købe mælke erstatning ? og skal man have en lille sutte flaske ? har ikke så meget forstand på det.. og min kone er ude og sejle

  • #3   13. sep 2006 hej may-britt mange tak for hjælpen

  • #4   13. sep 2006 ja det forstår jeg godt, jeg må prøve at se om ikke jeg kan finde en.. den er så sød.. det var godt nok også så uheldigt som noget junne være

  • #5   13. sep 2006 Du kunne prøve at kontakte (link fjernet).

    Hun tager små killinger og opfostrer dem men kan sikkert også give gode råd.


  • #6   13. sep 2006 det prøver jeg. mange tak for hjælpen. jeg skriver lige hvis der er mere jeg skal vide smiley

  • #7   13. sep 2006 hej lone, jeg bor på øst fyn

  • #8   13. sep 2006 Hey slummerkongen
    Du kan også købe mælkeerstatning ved dyrhandleren. Der følger gerne en lille sutteflaske med, men hvis du har problemer med at få killingen til at sutte på den kan det anbefales at du finder en mellemstor sprøjte (uden kanyle naturligvis) og bruger den i stedet. Men prøv med sutte først.
    Mine tre katte er alle fodret op på den måde, da deres mor ikke ville vide af dem, og de lever i bedste velgående.

    Håber det kommer til at gå godt.


  • #9   13. sep 2006 Hej Slummerkogen

    Måske du kunne prøve at lede rundt i profilerne, ved jeg har set nogen, som skriver at de gerne tager modersløse killinger til sig. Kan bare desværre ikke huske hvem. Men du kunne jo prøve smiley Håber det lykkes på den ene eller den anden måde.. smiley


  • #10   13. sep 2006 undskyld slummerkongen.. heh.. ikke slummerkogen.. smiley

  • #11   13. sep 2006 hej alle sammen, og tak for alle jeres svar. den ville gerne spise/drikke modermælks erstatningen smiley fra en lille sprøjte.. og samtidig har jeg fundet en i nyborg, der havde en kat med killinger smiley og den spiser fint fra brysterne, og det hele, så nu er jeg rigtig glad.. dens "nye" mor startede lige med at slikke den, ren så lagde den sig ned så den kunne komme til. så jeg glæder mig til jeg får den hjem igen smiley

Kommentér på:
Killing uden mor - hjælp mig lige please!

Annonce