{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langhåret ???
  • #3   15. nov 2011 Min hun kat moren er Maine coon smiley
    Or er semi ved ikke med faren fordi hun stak af ud af vinduet i løbetiden smiley
    Tror det er en korthåret rød misse kat smiley vi ahr set herude smiley

har killinge billeder af Bandit nalas første killing han er langhåret smiley tl sammenligning

• #5   15. nov 2011 Felis : nej det er lige det men håber nu lidt for synes selv de har ret meget hår men kan jo godt være det bare er mig må se tiden an smiley

• #7   15. nov 2011 Lotte:

Den har jeg fået før smiley
    Det der menes er at hun kan gå til udstilling undr Fife som en blandings kat og dermed også vinde priser smiley
    Ikke at hun vil kunne konkurrere med andre coons smiley

Og tror begge er hanner har ikek kigget ordentligt på dem endnu synes hun skal have lov at putte lidt med dem smiley

• #8   15. nov 2011 Langhåret bliver de ikke, der er jo ikke perser i. Og jeg tror heller ikke du skal regne med at de får meget mere pels end en alm huskat.
    Jeg tror du skal vælge TICA hvis du skal udstille din kat. De har grupper for alt det andre ikke har, Skal du udstille i FIFE vil det blive under huskat og der vil den helt sikkert ikke vinde, da huskatte er korthårede.

• #9   15. nov 2011 Marianne H :

Ja det er rigtigt de andre er kun semi'er smiley
    Og du har også ret mente nemlig også TICA smiley tak for rettelsen smiley

Og nej det gør de nok ikke smiley
    Men de er jo også skønne uanset hvad hår de har smiley

Er bare glad for at alle tre har det godt!

• #10   15. nov 2011 Det er bestemt også det vigtigste.

• #12   18. nov 2011 Til trådstarter - Dine killinger er korthårede og vil få pels som almindelige huskatte.

Camilla L - Det er ikke helt korrekt. En korthåret kat kan godt <b>bære</b> langhårsgenet såfremt en af dens forældre har det og hvis den så bliver parret med en langhåret kat kan der komme halvt af hver.

• #13   19. nov 2011 Mon nogen vil prøve kikke på mine killinger. Jeg tror de er korthårede, men kan godt blive ldt i tvivl ind imellem om de blir semi ?
    Kender desværre ikke faderen, men byens Don Juan var her hvert fald den dag Pusle smuttede, og han kan godt være bærer af langhårsgenet, derudover var vi også belejret af en sort m/hvid hankat.

• #15   19. nov 2011 Ja, Lotte har ret de er korthårede.

• #16   19. nov 2011 Tak for i kikkede :O)
    Godt nok, for har sagt til dem som er interesserede i killingerne, at de ikke skulle regne med at de blev semi.
    Har også et spørgsmål ang. mulige farver - for prøvede nemlig på et tidspunkt om jeg kunne finde ud af, om en af de to belejere kunne være den mulige fader, men opretter lige en anden tråd :O)

Kommentér på:
Langhåret ???

Annonce