{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Så fandt vi killingerne {{forumTopicSubject}}

Så fandt vi dem smiley I en flyttekasse på en hylde i værkstedet i laden hvor der lå en pude i smiley Så havde hun alligevel fået dem hjemme - selvom vi troede hun var gået over til naboen og havde født, da vi har haft passet mine forældres hund som hun er panisk for (selvom hunden ikke gør dem noget)

Vi har nu skiftet kassen ud med en der er lidt mere plads i, fået med hynder og to gamle tshirts af min mand (Missemor er meget farmands kat) og har nu taget Molly og de små misser ind.. Der er tre styks. Og de er simpelthen SÅ bedårende. En der er hel hvid (en han) en der er rød (en han) og en der er grå stribet (en hun)

Og hun er simpelthen SÅ stolt og SÅ dygtig og v roser hende til skyerne. Vores søn har set killingerne og er så god til at være forsigtig med dem og forstår fuldt ud at Molly skal have lidt ro og hvile smiley

Laver et album herinde med dem hvs nogle vil se dem smiley


og så skal jeg lige høre... Efter hun har fdt dem er hun blevet noget mager at se på. Hvilket foder skal jeg købe til hende nu hvor hun ammer? Hun har i graviditeten fået alm. voksen foder blandet med killingefoder..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fandt vi killingerne
Kommentér på:
Så fandt vi killingerne

Annonce