{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Så fandt vi vores kat Ib ! {{forumTopicSubject}}

Så fandt vi endelig vores 1½ år gamle hankat Ib.. Han har også været væk i et halvt år nu!
Vi fandt ham på en gård lidt uden for der hvor vi bor.. Eller det hele startede egentlig med at vi var derhenne igår for at kigge - og så så vi nogle små sorte killinger der bare lignede ham på en prik! Så tænkte vi at Ib måtte være der så vi kørte derhen idag igen..
Da vi så fandt ham og kaldte på ham som vi plejede kom han ikke, og da vi gik hen imod ham løb han væk /: Han havde også fået øjenbetændelse.. Han er slet ikke tam mere.. ?! s:
Vi fik ham lukket inde i et rum og lokkede ham med noget dåse mad, men vi kunne simpelthen ikke få fat i ham - ligemeget hvad vi gjorde..
Så der er ikke så meget andet at gøre end at snakke med dem der bor der, og så må vi jo prøve at fange ham på den ene eller anden måde - han skal i hvert fald til dyrlægen eller et eller andet med de øjne.. og han skal kastereres..

Lige et glad - og alligevel trist indlæg fra mig af..

Det er da utroligt at han bare sådan lige blir en "vildkat" igen ): han var jo fuldstændig tam før...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fandt vi vores kat Ib !
  • #1   24. jul 2009 Er glad for, at I fandt ham, men det er dog alligevel en trist historie! Håber, den ender lykkeligt

  • #2   24. jul 2009 Er I HELT sikre på, at det er jeres Ib?
    Mange sorte katte ligner hinanden til forveksling, og jeg synes, det lyder usandsynligt, at en ellers tam familiekat på et år bliver helt vild og ikke kender sin familie efter ½ år.

    Men er det ham, så stort tillykke med, at I fandt ham smiley


  • #3   24. jul 2009 Er HELT sikker på at det er ham! Han er sort med en lidt brun bagdel, og så har han hvide hår over det hele, meget lille, og er meget svanset (tynd/spinkel) så er 100 % sikker på at det er ham smiley

  • #4   24. jul 2009 Tja...det får man så ud af ikke at kastrere sin hankat........:-(

  • #6   24. jul 2009 ja det havde jeg også tænkt. altså at han nok ikke vil blive hjemme, men løbe derned igen.. synes bare det er ærgeligt for han var sådan en sød og sjov kat og han elskede at ligge og putte.. men synes også det er synd han skal være der nede, de fleste killinger havde øjenbetændelse. Men jeg kan jo ikke rigtig bestemme hvor han vil være. Kunne lukke ham inde i huset - men det er sku for synd...

  • #7   24. jul 2009 Jeg synes, det er fint af dig Amalie, at du først og fremmest tænker på Ib og er parat til at lade ham beholde det liv, han selv har valgt.
    Men jeg synes også, du først skal gøre det for ham, at du tager ham til dyrlægen og får ham tjekket for FIV/FELV, får behandlet hans øjenbetændelse og får ham kastreret og øremærket.

    I behandlingsperioden af hans øjne kan du godt forsvare at have ham hjemme og så sætte ham tilbage bagefter.
    Det KAN jo også være, han falder så meget til og husker sit tidligere liv, at han foretrækker at blive alligevel.
    Der er nemlig stor forskel på fertile kattes behov og adfærd og kastraters.

    Held og lykke!

    PS: Håber, at du vender tilbage med nyt!


Kommentér på:
Så fandt vi vores kat Ib !

Annonce