{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uha da.. dårlig gravid hunkat!!
  • #1   27. mar 2006 Det var lige det jeg tænkte, men sådan foregår det vist ikke. Jeg har aldrig oplevet det før. Jeg tænkte lidt at hun måske blev syg af evt. en død killing i maven eller noget??

• #2   27. mar 2006 Hun er ca. lidt over halvvejs..

• #3   27. mar 2006 Jeg kører til dyrelægen nu, hun er dehydreret og ligner en der er ved at falde omkuld..
    Jeg skriver lige når jeg kommer hjem hvordan det er gået..

• #4   27. mar 2006 Åh nej, ven...

Held & lykke, samt de bedste god bedring ønsker herfra!

Skriv hvordan det er gået.

Vi krydser fingre, poter o. s. v.

- Poteklem herfra.

• #5   27. mar 2006 Så er vi hjemme igen.. Hun har det allerede bedre, hun var dehydreret og fik væske i nakken samt et tjek fra top til tå. Hun havde lidt feber, men ikke noget af betydning.

Dyrelægen kunne ikke finde noget galt ved hende og syntes hun er tip/top mor! Det er kun få dage siden at hun var inde til scanning og vi fik konstateret at hun har 5 killinger i maven. Hun tager det utrolig pænt og er blevet meget rolig efter hun er blevet gravid.

Hun har lige fået lidt zoolac og får lidt kattemalt lidt senere, så det hele kommer på højkant igen. Jeg har købt 4 dåser Hill's prescription i/d. til de næste par dage. Så håber jeg bare det bliver bedre med hende.

Jeg ånder lettet op igen!! puhhh...

• #6   27. mar 2006 Puha da en forskrækelse men sidder her og smiler over hun har det godt igen :-))) Gi hende li en krammer ik smiley

• #7   27. mar 2006 Hun får al den opmærksomhed hun vil have i forvejen.. hehe, ej det kan jo være at hun havde brug for ekstra ekstra meget, nu hvor hun skal være mor. *gg* Hun får killinger ca. d. 20 April.

I kan tro jeg var glad da vi kom ud derfra og hun har fået masser af kys og krammer smiley

• #8   27. mar 2006 Jeg havde på et tidspunkt en drægtig hunkat, der fik helt fra foderet midt i drægtigheden. Hun måtte indlægges på drop for ikke at dehydrere og have kvalmestillende medicin resten af drægtigheden for overhovedet at kunne få en lille smule foder ned. Røntgen viste, at hun bar på 6 killinger - de fyldte så meget i hende, at de trykkede på noget, dyrlægen kaldte kvalmecenteret. Hun var skrupsulten men havde ganske simpelt ikke plads til mad i maven - killingerne fyldte for meget.
    Efter fødslen af de 6 store og helt normale killinger bedrede tingene sig heldigvis. smiley

Kommentér på:
Uha da.. dårlig gravid hunkat!!

Annonce