{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Samantha H
Samantha H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Pasning af udekat {{forumTopicSubject}}

Står med et problem. Da jeg skal ud at rejse i en del måneder, og ikke har nogle, der kan hjælpe mig med at passe min kære kat (udekat), bliver jeg nødt til at spørge til råds herinde, om andre har nogle ideer til hvad jeg kan gøre. Jeg vil ikke skille mig af med min bedste ven, men jeg kan heller ikke rigtig finde en ordning, der ville passe? Han er udekat, og jeg har pt min tante til at passe ham, men hun nægter at passe ham de 3-4 måneder jeg skal være ude at rejse. Han er typen, der mest passer sig selv, og kommer når man fløjter på ham. Så det er ikke fordi han er til besvær. Men findes der nogle steder, man kan få ham passet udendørs, eller hvordan? Jeg håber I kan hjælpe mig, for jeg er pt meget ulykkelig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning af udekat
  • Samantha H
    Samantha H Tilmeldt:
    jun 2011

#2   6. sep 2012 Okay det var jeg ikke lige klar over:) men ja det er længe... nej, det er desværre sådan, at jeg ikke har en lejlighed lige nu, også derfor min kat bor hos noget familie..

• Samantha H
    Samantha H Tilmeldt:
    jun 2011

#4   6. sep 2012 Han er 1 år.. Ja tanken har strejfet mig. Synes bare det er super hårdt at skulle skille mig af med ham! smiley

• #5   6. sep 2012 Jamen, du bestemmer vel selv om du vil ud at rejse eller ej?

• Samantha H
    Samantha H Tilmeldt:
    jun 2011

#7   6. sep 2012 Nej det bestemmer jeg as the matter of fact ikke... Ja.. Jeg tror du har helt ret.... Desværre... smiley

Kommentér på:
Pasning af udekat

Annonce