{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Når katten ikke har læst... {{forumTopicSubject}}

...de samme artikler om ehrnæringsrigtig mad til katte som man selv har læst, så råder der delte meninger i hjemmet om hvad der er sunde og gode kattesnacks...

Jeg synes jo at en kornfri kost med masser af råt kød og god vådmad er lige sagen. Og godbidder i form af tørret kød og fisk.

Men katten, synes ikke det er nok. Så denne uge har han på eget initiativ suppleret sin kost med:
1/2 skål havrefras med mælk og sukker (som manden havde efterladt på køkkenbordet for at ringe et samtal), en kvart rugbrød med smør og ost (peberfrugten blev elegant smidt på gulvet), lidt o'boy pulver der lige var faldet ved siden af sønnens glas og igår fandt jeg ham med snuden nede i en pose bananchips lystigt gnaskende. Han blev meget fornærmet da jeg fjernede dem. smiley

Skøre kat. Så nu vil jeg prøve at finde nogle gode artikler på kattesprog og præsentere for min alternativt spisende kat. Der dog lige nu sidder og ser helt uskyldig ud imens han spiser sin kyllingfilet.

Andre der har katte der ikke kan læse???

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når katten ikke har læst...
  • #3   21. sep 2012 Hmmm, tjo, jeg har da også planer i aften med et stykke chokoladekage og en film... Hvis jeg klasker lidt flødeskum på toppen (af kagen, ikke filmen) så vil Trolden helt sikkert være med og dele. smiley


  • #4   21. sep 2012 Vores er MEGET gode til at læse smiley


  • #7   22. sep 2012 Lunte kan sørme heller ikke læse

    Bearnaisesauce, ost, remoulade, chokomouse, smør, og vi skal på ingen måde gå fra et glas med kakao så er det lige før hovedet sidder fast i glasset for at nå bunden. Slik der har sukker udenpå er også et hit.

    Skøre mis men vi elsker ham sku.. Så længe han ikk får for meget og stadig spiser lystigt af sin tørkost så er det vel godt.. Han er ikke den store fan af vådkost og ved ikk lige hvad jeg kan gøre ved det..:/


  • #9   22. sep 2012 Herhjemme har vi generelt et - Hvem er kat og hvem er hund - problem.

    Hunden går målrettet efter kattemaden, og den anden dag havde vores hankat flået posen med hundemad og taget en mundfuld eller to.

    Fønix, vores hanmis, går også målrettet efter: Koteletter (rå eller tilberedt, doesn't matter), medister, kødsovs, skrald, grydestegt kylling, ribbenssteg, oksesteg - og generelt bare alt der dufter godt og måske er efterladt uden opsyn smiley


  • #10   22. sep 2012 Hehe mine kan heller ikke læse, alt hvad der fremme og ikke lukket af for skal smages, det gælder også for alle typer af frugt og grønt... Den værste streg de dog har lavet var da jeg havde lavet en hel kylling i ovnen der så stod til afkøling.. de havde gnavet i store mængder over det hele på den, de følte sjovt nok ikke for deres foder resten af dagen smiley

Kommentér på:
Når katten ikke har læst...

Annonce