1.650 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

14 ugers killing vil ikke spise sin killing foder 14 ugers killing vil ikke spise sin killing foder

Halløjsa allesammen.

Da min egen Futte er 6 år og jeg husker meget dårligt smiley må jeg jo spørge her.

Min søster har fået killing for et par uger siden og den er super aktiv og dejlig og alt det killinger nu er men den gider ikke spise som den burde.
Hun foder med samme foder som der hvor de fik killingen fra, Hills killinge foder, men den lille dame vil ikke spise noget der ligner den daglige dosis som står på posen, hun spiser helst ikke halvdelen, mener det er 25gram hun maks spiser på et døgn. Min søster havde så googlet på livet løs og havde fundet en dyrelægewebsite hvor dyrelægen skriver at killingen skal bare have det den ønsker imens den er så lille, så de fandt hurtigt ud af at killingen gerne spiser Hills vådfoder og tun men nu efter en uge med dennne kost og stadig med tilbuddet om den almindelig tørkost er min søster blevet nervøs for om killingen så får det den har brug for.

Killingen vejer nu 1500gram. Hvad synes i om denne kost, skal hun droppe alt det lækre "guf" mad og kun tilbyde tørkost indtil killingen accepterer det ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  14 ugers killing vil ikke spise sin killing foder
  • #1   16. okt 2012 Jeg syntes din søster bare skal fortsætte det hun har gang i, hun behøver nu ikke købe det dyre hills vådfoder, hun kan købe et hvilket som helst mærke vådfoder, ved der er mange der er glade for Aldi's LUX dåsemad, killingen skal nok hvis den er mere sulten begynde at spise sin tørkost, men jeg kunne nu også foreslå, måske prøve at skifte tørkostmærke, nogle katte ændre smag, som de bliver ældre, min store kat vil feks. kun have RC, og min søsters 2 store ungkatte er ikke vilde med Hills men alt andet foder min søster slæber hjem spiser de velvilligt smiley

• #2   16. okt 2012 Og vil lige tilføje at en vægt på 1500gram er en fin vægt for en 14ugers killing, min hittekilling blev skønnet til at være ca 14-16 uger da jeg fandt hende og da vejede hun 1400gram, og det sagde dyrlægen var en fin vægt hendes størrelse taget i betragtning, hun havde nu heller ikke gået uden mad i flere dage, der hvor hun blev dumpet havde de givet hende lidt af deres madpakker osv.

• #3   16. okt 2012 Hun er en huskattekilling dog er moderen ½ Maine Coon.

Kommentér på:
14 ugers killing vil ikke spise sin killing foder

Annonce