14 ugers killing vil ikke spise sin killing foder 14 ugers killing vil ikke spise sin killing foder
Halløjsa allesammen.
Da min egen Futte er 6 år og jeg husker meget dårligt må jeg jo spørge her.
Min søster har fået killing for et par uger siden og den er super aktiv og dejlig og alt det killinger nu er men den gider ikke spise som den burde.
Hun foder med samme foder som der hvor de fik killingen fra, Hills killinge foder, men den lille dame vil ikke spise noget der ligner den daglige dosis som står på posen, hun spiser helst ikke halvdelen, mener det er 25gram hun maks spiser på et døgn. Min søster havde så googlet på livet løs og havde fundet en dyrelægewebsite hvor dyrelægen skriver at killingen skal bare have det den ønsker imens den er så lille, så de fandt hurtigt ud af at killingen gerne spiser Hills vådfoder og tun men nu efter en uge med dennne kost og stadig med tilbuddet om den almindelig tørkost er min søster blevet nervøs for om killingen så får det den har brug for.
Killingen vejer nu 1500gram. Hvad synes i om denne kost, skal hun droppe alt det lækre "guf" mad og kun tilbyde tørkost indtil killingen accepterer det ?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 8
14 ugers killing vil ikke spise sin killing foder