Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God men billigt luft fri kattegrus
  • #1   17. okt 2012 Vi bruger i øjeblikket grus fra Lidl, 25,- (24,95 er det vist smiley ) for 10 kg.

Det er klumpende og virker fint her..

Vi tømmer selvfølgelig flere gange dagligt (så snart vi ser en bakke er brugt) og tømmer helt og smider ud og vasker grundigt en gang om ugen.

• #3   17. okt 2012 Bruger også træpiller og synes klart de er den bedste, billigste og mest lugtfri metode. Hvis der lugter hos os, så er det af vådt træ:-)

• #4   17. okt 2012 Vi har stoker fyr. Men jeg sys de træ piller lugter for meget af spåner !? smiley

• #5   17. okt 2012 Pia D

Hvis du gerne vil gå efter billigt kattegrus, vil jeg anbefale det klumpende fra Fakta istedet. Det fra Lidl er ringe ringe smiley

Jeg bruger selv noget fra petworld, til 100 kr for 15 kg. Jeg fylder to (lukkede) bakker op med de 15 kilo og så behøver jeg ikke skifte grus i MEEEEGET langt tid:) (Har også kun en enkelt lille dame, der ikke kommer af med så meget)

• #6   18. okt 2012 Heidi J:

Jeg *vil* tømme/skifte og vaske ugentligt, det har ikke noget at gøre med at jeg er nødt til det.

Tænk jeg synes ikke Lidl gruset er dårligt og har også hørt godt om det andre steder.
    Vi har indtil for meget nyligt brugt noget til ca dobbelt-pris, som ikke var specielt meget bedre.

Har du sammenlignet Fakta & Lidl gruset ?

smiley

• #7   18. okt 2012 Ja det har jeg smiley
    Synes faktas billige klumpende, klumper meget bedre end det fra lidl. Det som om at det fra lidl er for *groft* om man kan sige og tager ikke lugten ordentligt. Det er i hvert fald min erfaring smiley

Men man skal aldrig aldrig købe det ikke-klumpende fra fakta. Nøøøøøøøøj en gang lort det er:p

• #8   18. okt 2012 OK, kan da være vi skal prøve det smiley

Har nu ikke lugt-problemer overhovedet, men det er måske fordi vi tømmer asap bakken bruges, hvis vi er hjemme....

smiley

• #9   18. okt 2012 Som regel lugter det ikke, hvis man kun har en kat (og som mig, hunkat) smiley

Var lige inde på din profil, det er jo dig med den smukke bengaler:D Det var mig der spurgte efter opdrætter og HOOOLD da op nogle smukke katte de har/laver

Ville ønske jeg kunne flytte i hus LIGENU så jeg kunne få plads til min længe ønskede bengaler smiley

• #10   18. okt 2012 Jeg har 3 katte, 1 pige og 2 drenge, alle neutraliseret.

Ja de er smukke bengalerne, Bindi Bengals har nogle rigtig smukke avlsdyr og begge vores dejlige drenge er derfra.

Hvilken kat har du nu?
    Mht bengal og plads, jo den yngste af vores er meget aktiv teenager i øjeblikket, men selvom vi har hus får ingen af kattene lov at rende frit, vi har en lukket løbegård til dem istedet.
    Hvis du en gang vil overveje bengal endnu mere, skal du nok sørge for de rette forhold, dvs sikre omgivelser (løbegård), hvis den skal ud.
    Du skal også overveje om temperament og aktivitets-niveau passer sammen med din nuværende kat.

smiley

• #11   18. okt 2012 Jeg har en blanding af racer (norsk skovkat/ukendt omstrejfer) og jeg vil heller ikke anskaffe mig en bengaler, førhen jeg har hus og have og plads til at lave en løbegård eller indhegne min have
    Har store drømme iforhold til løbegård og indhegninger og mange ideer i hovedet smiley

Kunne nemlig ikke drømme om at lade mine katte løbe frit. Med alle de fare der der (biler, gnavne mænd med gevær ou name it) og slet ikke en bengaler, hvor der er stor risiko for at den bliver stjålet.

Og tror de vil gå fint i sving - er lidt ked af at min egen kat går alene nu, for kan godt mærke at hun har brug for meget mere aktivitet end jeg kan give hende. Så håber ikke der går meget mere end et år, før jeg kommer i noget med have smiley

• #12   21. okt 2012 Jeg bruger ½ af det billige kattegrus fra Netto ( moler m. duft ) og ½ træpiller fra Irma - jeg har 2 kastrede indekatte og 2 kattebakker i en 2V lejlighed.
    Her lugter aldrig af katteurin - faktisk siger de fleste folk, at de er forundrede over at jeg har 2 indekatte og at de ikke kan lugte noget.
    Jeg fjerner pøller samt træpillesmulder morgen og aften - og bakkerne bliver skiftet helt ( afvasket i Rodalon ) hver 3. dag.
    Det er helt sikkert billigt og meget effektivt.

• #13   21. okt 2012 Super brugsen har et ok grus, der er for det meste tilbud på for to pakker.. mener det er 89 kr de koster..
    det er hvidt og lidt groft i det, men ikke så groft som det alt det andet man kan købe i en dagligvar butik. det er i æsker.. kan ikke lige huske hvad det hedder, men det er det enste grus de har der er i æsker..
    Jeg køber, det hvis jeg er ved at løbe tør

Kommentér på:
God men billigt luft fri kattegrus

Annonce