9.580 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
God men billigt luft fri kattegrus God men billigt luft fri kattegrus
Hej,
Nogle der kan anbefale en lugt fri men billig kattegrus?
katten bakken er en åben en, da det kun er en periode den skal være i brug...
0 synes godt om
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Det er klumpende og virker fint her..
Vi tømmer selvfølgelig flere gange dagligt (så snart vi ser en bakke er brugt) og tømmer helt og smider ud og vasker grundigt en gang om ugen.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 180
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Hvis du gerne vil gå efter billigt kattegrus, vil jeg anbefale det klumpende fra Fakta istedet. Det fra Lidl er ringe ringe
Jeg bruger selv noget fra petworld, til 100 kr for 15 kg. Jeg fylder to (lukkede) bakker op med de 15 kilo og så behøver jeg ikke skifte grus i MEEEEGET langt tid:) (Har også kun en enkelt lille dame, der ikke kommer af med så meget)
apr 2009
Jeg *vil* tømme/skifte og vaske ugentligt, det har ikke noget at gøre med at jeg er nødt til det.
Tænk jeg synes ikke Lidl gruset er dårligt og har også hørt godt om det andre steder.
Vi har indtil for meget nyligt brugt noget til ca dobbelt-pris, som ikke var specielt meget bedre.
Har du sammenlignet Fakta & Lidl gruset ?
feb 2012
Synes faktas billige klumpende, klumper meget bedre end det fra lidl. Det som om at det fra lidl er for *groft* om man kan sige og tager ikke lugten ordentligt. Det er i hvert fald min erfaring
Men man skal aldrig aldrig købe det ikke-klumpende fra fakta. Nøøøøøøøøj en gang lort det er:p
apr 2009
Har nu ikke lugt-problemer overhovedet, men det er måske fordi vi tømmer asap bakken bruges, hvis vi er hjemme....
feb 2012
Var lige inde på din profil, det er jo dig med den smukke bengaler:D Det var mig der spurgte efter opdrætter og HOOOLD da op nogle smukke katte de har/laver
Ville ønske jeg kunne flytte i hus LIGENU så jeg kunne få plads til min længe ønskede bengaler
apr 2009
Ja de er smukke bengalerne, Bindi Bengals har nogle rigtig smukke avlsdyr og begge vores dejlige drenge er derfra.
Hvilken kat har du nu?
Mht bengal og plads, jo den yngste af vores er meget aktiv teenager i øjeblikket, men selvom vi har hus får ingen af kattene lov at rende frit, vi har en lukket løbegård til dem istedet.
Hvis du en gang vil overveje bengal endnu mere, skal du nok sørge for de rette forhold, dvs sikre omgivelser (løbegård), hvis den skal ud.
Du skal også overveje om temperament og aktivitets-niveau passer sammen med din nuværende kat.
feb 2012
Har store drømme iforhold til løbegård og indhegninger og mange ideer i hovedet
Kunne nemlig ikke drømme om at lade mine katte løbe frit. Med alle de fare der der (biler, gnavne mænd med gevær ou name it) og slet ikke en bengaler, hvor der er stor risiko for at den bliver stjålet.
Og tror de vil gå fint i sving - er lidt ked af at min egen kat går alene nu, for kan godt mærke at hun har brug for meget mere aktivitet end jeg kan give hende. Så håber ikke der går meget mere end et år, før jeg kommer i noget med have
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
Her lugter aldrig af katteurin - faktisk siger de fleste folk, at de er forundrede over at jeg har 2 indekatte og at de ikke kan lugte noget.
Jeg fjerner pøller samt træpillesmulder morgen og aften - og bakkerne bliver skiftet helt ( afvasket i Rodalon ) hver 3. dag.
Det er helt sikkert billigt og meget effektivt.
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
det er hvidt og lidt groft i det, men ikke så groft som det alt det andet man kan købe i en dagligvar butik. det er i æsker.. kan ikke lige huske hvad det hedder, men det er det enste grus de har der er i æsker..
Jeg køber, det hvis jeg er ved at løbe tør
God men billigt luft fri kattegrus