{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Leder efter sin bror {{forumTopicSubject}}

I overmorgen er det en måned siden Simba blev aflivet. (Han boede hos mine forældre sammen med sin søster Sally).

Sally er på det seneste begyndte at ''snakke'' meget, og nogle gange kommer hun nærmest med et ulykkeligt miaw når hun snakker til os. Hun går også og kigger rundt, og nærmest skælder os ud hvis vi spørger hvad der er galt.

Hun nåede at se Simba stå i transport buret inden vi tog til dyrlægen, og hun stod og miawede til ham gennem tremmerne. Da vi tog afsted var vi ikke klar over at vi ville komme hjem med et tomt bur, men tror altså at Sally leder efter ham?

De har på intet tidspunkt været specielt knyttet, maks en eller to gange i deres liv har de kunne ligge sammen. Ellers har de altid været sådan passive overfor hinanden (når Sally ikke gav ham en på kassen).
Så jeg undre mig over hendes MEGET ændrede adfærd.
Hun virker også til at hun hele tiden vil bekræftes, og følger med over alt. Det gjorde hun ikke førhen, der lå hun mest i sin kurv og holdte øje med det hele.

Er der nogen af jer der tror at hun går med et stort savn nu, selvom de ikke var knyttet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leder efter sin bror
Kommentér på:
Leder efter sin bror

Annonce