970 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

vibeke a
vibeke a
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34

Hun kunne ikke med de andre katte:-( Hun kunne ikke med de andre katte:-(

ja jeg har skreven før med min gamle hun kat ikke kunne lide de to andre katte. jeg flyttet sammen med min kæretse, og han havde to to katte en hun og han, begge neutraliceret. vi havde håbet på min dejlige hun kat ville have kunne lide at få venner. men desværre nej. jeg søgte om et rå her inde, og prøve mange ting, men hun var så stresset jeg slet ikke kunne få hende til at slappe af noget tidspunkt, jeg tog hende med i soveværelset hvor hun var en uge hvor jeg kun tog hun katte med ind, det gik oki, og til sidst kunne de to tøser godt. men ja så kom vi til han katten, hun gik helt i selvving og rystede osv. ja bage var hun. jeg begyndte at over veje om hun skulle have fred, men så kom min kære nabo ind, hun havde godt nok en hund, men hun ville gerne prøve at tage hende ind til sig, jeg tænkte hvis hun ikke kan lige andre katte og de stresser hende hvad gør en 2 års labrador så ikke. men nej, den lille kat, er falden godt hun, hun hygger rigtigt, og kommer frem og leger, også selv om hunden er inde. hun var dog ligt obs på hunden i starten, men det bliver mindre og mindre, og hun har kun været der en uge. smiley så jeg er glad for jeg ikke fulgt 1 råd her fra, med aflivning fordi hun var over stresset. men fulgt mit hjerte. men ja det kunne havde været gået galt. men gjorde det heldig vis ikke:-)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun kunne ikke med de andre katte:-(
  • #1   5. nov 2012 Det var vel nok godt, du gav hende en chance hos naboen, og at det går godt, selv om hun har hund.

Man ser tit, at en voksen kat faktisk har nemmere ved at acceptere og ligefrem blive venner med en rolig og venlig hund end med en anden voksen kat.

• #2   5. nov 2012 Hvor dejligt at du gav hende en chance og at det så samtidig var din nabo der ønskede at give hende en chance for et hjem hos hende, så kan du jo stadig besøge hende og se hvor godt hun trives, det er jo kattens bedste der gælder her, hvor er det en dejlig update smiley

• vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34
    #3   7. nov 2012 ja, og næsten hverdag får jeg at vide det går bedre og bedre:-) hun er begyndt at lege dronning over hunden, hørte jeg lige igår. smiley

Kommentér på:
Hun kunne ikke med de andre katte:-(

Annonce