Hun kunne ikke med de andre katte:-( Hun kunne ikke med de andre katte:-(
ja jeg har skreven før med min gamle hun kat ikke kunne lide de to andre katte. jeg flyttet sammen med min kæretse, og han havde to to katte en hun og han, begge neutraliceret. vi havde håbet på min dejlige hun kat ville have kunne lide at få venner. men desværre nej. jeg søgte om et rå her inde, og prøve mange ting, men hun var så stresset jeg slet ikke kunne få hende til at slappe af noget tidspunkt, jeg tog hende med i soveværelset hvor hun var en uge hvor jeg kun tog hun katte med ind, det gik oki, og til sidst kunne de to tøser godt. men ja så kom vi til han katten, hun gik helt i selvving og rystede osv. ja bage var hun. jeg begyndte at over veje om hun skulle have fred, men så kom min kære nabo ind, hun havde godt nok en hund, men hun ville gerne prøve at tage hende ind til sig, jeg tænkte hvis hun ikke kan lige andre katte og de stresser hende hvad gør en 2 års labrador så ikke. men nej, den lille kat, er falden godt hun, hun hygger rigtigt, og kommer frem og leger, også selv om hunden er inde. hun var dog ligt obs på hunden i starten, men det bliver mindre og mindre, og hun har kun været der en uge. så jeg er glad for jeg ikke fulgt 1 råd her fra, med aflivning fordi hun var over stresset. men fulgt mit hjerte. men ja det kunne havde været gået galt. men gjorde det heldig vis ikke:-)
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Man ser tit, at en voksen kat faktisk har nemmere ved at acceptere og ligefrem blive venner med en rolig og venlig hund end med en anden voksen kat.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
jan 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34
Hun kunne ikke med de andre katte:-(