{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snakker jeres katte meget?
  • #1   8. nov 2012 Djaxa snakkede meget, troede jeg :o)

Sadie tager dog præmien. Hun snakker konstant og hele tiden :o) Det er meget hyggeligt :o)

• #2   8. nov 2012 JA mine "snakker" meget og ofte. Det ligger til racen, Tyrkisk Van

• #3   8. nov 2012 Siri på 3 år snakker okay meget og killingen er også begyndt at lave flere lyde så det bliver spændende at se om hun kommer til at snakke lige så meget som Siri smiley

• #4   8. nov 2012 Mille snakker ret meget herhjemme, men kun når hun er træt og man siger hendes navn, eller hun er legesyg(:

• #5   8. nov 2012 Ja da den gamle snakker og laver små sjove lyde, hun er rigtig god til at svare og snakke igen. smiley
    Killingen snakker overderevent meget, lige så snart hun ser en kommer hun med sådan et sjovt nærmest klagende miau, og så kurre hun når hun vil have opmæksomhed, eller hvis man står og kigger på hende når hun sover og hun så vågner og opdager man er ved siden af hende smiley

• #6   8. nov 2012 Mini er næsten lige begyndt at snakke/lave lyde, mest når man ik lige er i samme rum som ham ;D
    Holly derimod begynder at snakke, så snart hun kan se en. Og ekstra meget, hvis man ik lige ser hende

• #7   8. nov 2012 I de første 5-6 måneder snakkede mine to MCO rigtig meget begge to. Nu er det mest min hunkat, hun miaver enormt meget når hun ikke lige får den opmærksomhed hun synes hun fortjener. smiley Og så miaver hun meget af fugle osv hun kan se i vinduet.
    Abraham kurrer uafbrudt når han leger. Og når han drikker vand miaver han af en eller anden grund også enormt meget, jeg går tit ud i køkkenet for at se hvad faaaaen den skøre kat sidder og brokker sig sådan over, og så kigger han op fra vandskålen med et meget uskyldigt blik. smiley

• #8   8. nov 2012 Ja , Frosty og Odin gør. Loke ikke så meget

• #9   8. nov 2012 Min Bengal snakker RIGTIGT meget. Så meget at hun nogle gange nærmest skriger eller værre. Hun er dog blevet bedre til ikk at skrige efter hun er blevet ude kat.

• #10   8. nov 2012 Ork ja...

Feline snakker rigtig meget. Men jeg er jo også slem til at svare igen:) Hun snakker især, når hun vil lege, og så når hun skal på toilettet!! Så fortæller hun lige en lang historie om sit toiletbesøg - jo tak for infoen:)

Når hun ser en fugl siger hun sådan en gnæk gnæk lyd. Lyder lidt som en fugl faktisk. Og når hun vil kæles kommer der et helt specielt miav, sådan helt nede fra maven:)

• #11   8. nov 2012 Jeg så på animal planet, at katte næsten kun miaver når der er mennesker til stede - ikke når de er alene. Tror i det passer? Selv synes jeg det lyder lidt underligt.

• #12   8. nov 2012 Ja det tror jeg passer, jeg læste i illusteret videnskab at det kun er mennesker katte kommunikere med via miau og lignede lyde, de kommunikere på andre måder med artsfæller..

• #13   8. nov 2012 Ja via smasken især - har jeg hørt.
    Synes dog bare ALDRIG Neelix miaver af/til mig, men det kan da godt være jeg ikke opfatter det helt rigtigt så smiley

• #14   8. nov 2012 Der er jo forskel på hvor meget og hvor ofte katte snakker smiley

• #15   8. nov 2012 jeg har pt 4 katte... en siger næsten aldrig noget, to spinder tit og så er der Romeo... ham kan jeg nærmest have samtaler med.......... han spinder bare du rører ved ham og når han begynder at miave kan man nærmest snakke med ham... så tror det er meget individuelt fra kat til kat....

• #16   9. nov 2012 Ja der bliver knevret løs herhjemme!
    Det er heller ikke en af de stille racer - Norsk skovkat

• #17   9. nov 2012 Her snakker alle med i stor eller større grad smiley selv vores huskat som er adopteret som spæd af min ene coon snakker rigtig meget.. Og så har vi tre siberian husky hunde og de er også nogle store snakke chatoller smiley Det er nu hyggeligt smiley

• #18   9. nov 2012 Jeg synes ikke der er noget hyggeligere end at sidde og snakke med sine katte smiley
    Ville ønske mine snakkede ligeså meget som de gjorde som små!

• #19   9. nov 2012 Darling siger ikke så meget kun når hun vil have opmærksomhed nuuuuuuu!
    Lady snakker hele tiden hvis jeg går fra et rum til et andet kommer hun vræælende efter mig også snakker hun indtil hun har fået sin nus kvote dækket hvilket nærmest er uendelig smiley Lady spinder og miauuuer tit på samme tid det lyder virkelig sjovt.

Hemi Snakker også meget når hun fx kommer med sin bold man skal kaste miauuuer hun indtil man kaster den eller hvis hun vil have nus eller ikke kan finde en.. smiley

• #20   9. nov 2012 vores Lunte snakker hele tiden.. om han bare sidder og kigger ud af vinduet med kommer han med små lyde, og hvis vi først snakker tilbage og ser på ham imens så går sludren først i gang.. det er super hyggeligt.. til gengæld spinder han ikke særligt meget.. han spinder godmorgen og imens ham løfter ham men meget sjældent når man nusser ham..

• #21   9. nov 2012 Spinner snakker sådan både lidt og meget.. Han snakker med os når vi siger noget til ham fx om han skal have guf,så siger han lige et par miav eller 2,slikker sig om munden og går hen til skålen.. Hvis man så ikke er hurtig nok,så skælder han ud.. Og han snakker utrolig meget hvis der sidder en fremmede kat på terrassen,så miaver han og skælder ud på den,henter en af os og miav helt vildt..

Kommentér på:
Snakker jeres katte meget?

Annonce