{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snakker en perser meget?
  • #1   15. jan 2008 Min hankat siger næsten aldrig noget. Sommetider er det som om han prøver at miaver, men der komme ingen lyd - lidt sært, men også meget sødt :o) Han miaver til gengæld hvis madskålen er tom.

Min hunkat miaver oftere, men også mest når hun kan fornemme at der er mad, og især laks, i farvandet.

Så nej, de snakker ikke meget. Tror nok det er en af de racer der snakker mindst..

• #2   15. jan 2008 synes det er vidt forskelligt, har flere persere alle snakker men ikke lige meget/lidt.....

• #3   15. jan 2008 Selvfølgelig, det er forskelligt, men perserracen er ikke en der generelt snakker meget, set i forhold til fx mco..

• #4   15. jan 2008 En siameser snakker rigtig meget........ så vidt jeg ved er det den race der snakker mest..

• #5   16. jan 2008 hvorfor spørger du til persere, når du selv har mc?
    Min snakker meget. Eller det gør han ihvertfald i forhold til de to andre. Nogle gange lige lovlig meget, men det er gerne hvis han vil et eller andet.

• #6   16. jan 2008 Jeg har pt en ung perser dreng på 5 mdr og han har en lyd til alt muligt, så ja han snakker meget, og mine de to gamle snakkede lige så meget, men tror faktisk ikke at det kendetegner perseren??

• sarah a
    sarah a Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #7   16. jan 2008 Tak for alle svarene, jeg spørger da vi overvejer at anskaffe os en perser legekammerat til vores mainecoon. Er simpelthen faldet for den race også.....

• #8   17. jan 2008 Mine forældre har en exotic, altså den korthårede udgave af en perser, han mivser lidt når han gerne vil have mad og lidt miv og mav når han gerne vil nusses. Men han har en meget lav, killingeagtig stemme, så det lyder lidt sødt og det er generelt ikke meget han siger ad gangen.

Men jeg tror det er meget individuelt, vi har selv to birmaer, vores ene pige, Kissy, har snakker ret meget mens vores anden, Hallie, sjældent siger noget.

• #9   17. jan 2008 Jamen det er jo heldigvis en smagssag, men jeg har mere eller mindre haft perser fra jeg var 18 og til nu, dog med et lille afbræk.
    Perser/exot kan klart anbefales hvis man er til kællegøjer, dog siges der at exotten er mere aktiv end perseren

Kommentér på:
snakker en perser meget?

Annonce