{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Min første killing {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg får min første killing til januar og jeg glæder mig meget. Det er ikke helt min første, da vi har haft en familiekat tidligere, men er flyttet hjemmefra og skal have en alene. smiley
Jeg er allerede nu i gang med at se, hvad jeg skal ud og købe til min lille guldklump smiley
(mest fordi jeg gerne vil have noget godt til hende og derfor vil fordele pengene over nogle måneder, da julen også kommer ind over)

Så jeg tænkte på om der var nogen der kunne anbefale nogle forskellige mærke og nogle ting man ikke kan undvære, når man får en lille killing, bl.a. fordi vores familie kat har været voksen den tid jeg kan huske den. smiley

Mvh. Alberte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min første killing
  • #2   26. nov 2012 kan varmt anbefale at købe de ting du mangler på:
    http://www.zooplus.de/shop/katzen
    her kan du spare en del penge på tør-, vådfoder, krædsetrær, kattebakke m.m.

    men du skal have:
    - vandskål (god ide er at have flere vandskåle stående forskellige steder og ikke sammen med maden)
    - madskål (en til tørfoder og en til vådfoder. Vi giver vådfoder 2 gange dagligt)
    - krædsetræ (et stort et så din kat kan komme op i højden og kan stræke sig helt ud når den vætter klør. Her hjemme har vi også hylder med gulvtæppe, de kan hoppe rundt på)
    - foder af god kvalitet (orijen, royal canin, applaws m.m. husk hvis du ønsker at skifte foder, skal der være en overgang hvor du blander de 2 mærker sammen)
    - vådfoder (giver selv applaws, miamor, cosma, men der findes massere gode mærker, rådt kød kan også gives)
    - 2 kattebarker
    - grus til kattebarker ( jeg bruger golden grey, der er også mange der anbefaler Extreme Classic, Cat's Best Nature Gold.
    - Legetøj
    - evt. kattehule, seng m.m.
    - kam

    Det var lige det jeg kunne komme i tanke om smiley håber det hjælper lidt


  • #3   26. nov 2012 Tillykke med den lille ny..

    Jeg tror Marie har dækket det hele meget godt ind, ellers må du selv lige komme med indput med hvad du selv har tænkt på.

    Jeg vil sige mht legetøj så er små bolde og drillepinde meget gode til at starte med, men ellers er papirkugler og staniolkugler altid et hit og så sparer man jo penge den vej.. smiley Og papkasser og papirsposer uden hank er et godt hit til gemme/ lege steder smiley


  • #5   26. nov 2012 Her hjemme er papir kugler og papkasser et hit..Dog er det allebedste stykke legetøj et lille stykke sælskind, de går simplehen helt i selvsving når jeg finder det frem smiley ellers fjer man finder i naturen også godt...

  • #6   26. nov 2012 Stort tillykke! Legetøj er altid godt, dejlige bløde tæpper osv. smiley
    - kig gerne forbi smiley


  • #7   26. nov 2012 Hvis du bestiller fra zooplus kan jeg varmt anbefale at bruge papkassen og lave det om til en lille hule(:
    Vi har altså kun en bakke herhjemme men det er mest pga pladsmangel, men det fungere, og Mille har aldrig haft et uheld 7-9-13(:


  • #8   27. nov 2012 Lukket vs åben kattebakke ? smiley

  • #9   28. nov 2012 altså vi startede med en åben, men fandt så en fra maxizoo som var lukket, og den gør så også at der ikke er grus overalt(:
    er glad for min lukkede(:


  • #10   28. nov 2012 Jeg har lukket kattebarker, men uden der der klap på (den ene af mine er bange for den)

  • #11   28. nov 2012 Vi har lukket bakke, men har pillet lågen af så der kommer lidt mere luft ind. Der kommer en lille smule grus med ud, men ikke slemt.

  • #12   28. nov 2012 Så tror jeg at jeg køber den lukkede, fandt vidst en hvor toppen kan pilles af, hvis min killing ikke kan lide den smiley

  • #13   28. nov 2012 Jeg har 2 kattebakker, en der er åben og en der er lukket, men en god ide at vælge en lukket hvor toppen kan tages af hvis din killing ikke bryder sig om den lukkede..

    Vil faktisk lige nævne at det anbefales at man har en kattebakke mere end man har katte, dvs. ved en kat anbefales det at man har 2, bla fordi nogle katte gerne vil bruge en bakken til tis og en til afføring..


  • #14   28. nov 2012 Altså den fra maxizoo koster intet og kan også skilles ad så det bliver en alm. Bakke(:

Kommentér på:
Min første killing

Annonce