{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Første killing {{forumTopicSubject}}

Hej derude!:-)
Jeg skal måske adoptere en lille Hellig Birma killing, da min gamle Maine coon lige er gået bort, men da jeg fik min Maine coon som senior, har jeg et par spørgsmål jeg håber i kan svare mig på. smiley

Min Maine coon gik bort her den 1 juni og hvis jeg skal adoptere den lille killing, kan jeg få den hjem her den 18 juni. Vil den lille killing blive forvirret over den gamle kats dufte, da det er dens katte hule/kurv, mad og vandskåle, krassetræ og bakke den skal have? Vil selvfølgelig vaske og rense tingene så godt jeg kan, men kan det påvirke den?

Og så vil jeg også gerne vide hvilke katte foder i bruger og vil anbefale. Med det mener jeg self. tørpiller og våd mad, da jeg har først meget negativt om f.eks. whiskas.

Har også hørt at katte skal ha rådt kød. Hvilke kød skal det være? Hvor tit skal de have det og hvor gamle skal de være, før de må begynde på det?

Håber i kan hjælpe mig!
På forhold tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første killing
  • #1   3. jun 2012 Jeg tror ikke det bliver et problem med duftene, eftersom det hele vil være nyt for killingen. smiley

    Ang. foder, så er det nok bedst at fodre med det, som den er vokset op med, og så tage den derfra smiley


  • #3   3. jun 2012 Mange tak for nogle fine og brugbare svar.
    Har tænkt over to killinger, men har simpelthen ikke råd. Har læseferie nu her, så vil vil være hjemme og sammen med den lille killing stort set det meste af tiden til august. Vi har også en mellemstor hund i huset, som den lille nye, kan lege med.


  • #4   3. jun 2012 Vores får Royal canin blandet med killingefoder fra coop smiley

  • #5   3. jun 2012 Da vi måtte aflive vores gamle kat ikke lang tid efter vi havde fået en killing, så blev vores golden killingens bedste ven. Så hvis hunden kan lide katte, så kan det godt være nok i et stykke tid. Men nu hvor vi har hentet vores birmakilling så er det nemt at se, at Cozzie får opfyldt nogle helt andre behov. Tror det ville være fint at stile efter selskab til din killing i det lange løb, men så længe du kan opfylde nogle af dens sociale behov på andre måder, så er det nok ikke så presserende smiley

  • #8   3. jun 2012 Jeg vil også anbefale applaws eller orijen som foder de har et højere kød indhold end de andre mærker og er unden korn (som bare er billigt fyldstof).

    Angående racen Hellig Birma så er det en skøn kat (har selv en) men også enormt social. Vi købte Hellige Birma som alene kat og efter 2 måneder måtte vi indse at vi bare ikke var nok for hende. Så nu har vi sammen med hende en dejlig perser og de hygger sig så godt sammen smiley


Kommentér på:
Første killing

Annonce