{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

Når katten bliver til vagthund. {{forumTopicSubject}}

Idag kom skorstensfejeren forbi... sagde pænt go`daw til mig og kattene.
Han skulle jo op på taget og begyndte at skramle med stigen udenfor....
Jeg hørte en underlig rumlende knurrende lyd og kiggede ned på Tiger... jep lyden kom fra ham.
Imens han rensede skorstenen og bumlede rundt på taget, knurrede Tiger som en rott wieler sååå jeg kan vist roligt regne med at blive advaret, hvis der sker noget med huset som ikke er normalt smiley

Jeg har selvfølgelig hørt mine katte knurre af hinanden, men aldrig Tiger og slet ikke på den måde.
Heldigvis sprang han ikke på skorstensfejeren da han kom ind og sagde farwel;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når katten bliver til vagthund.
  • #1   30. nov 2012 dejligt med sådan en vagtkat smiley

  • #2   30. nov 2012 Hahaha sjov historie smiley

    Ja jeg har også en vagtkat har jeg fået at vide..
    Vi bor på landet og det sker desværre at vi får gået i seng og glemmer at låse hoveddøren smiley
    2 gange har 2 uafhængige personer fortalt at de har prøvet at komme hos os en tidlig søndag morgen og er gået ind (det gør venner her) og da de har åbnet døren til stuen så er de blevet mødt af en stor kat med store sorte øjne, flaskerenser hale og en brummende lyd, så har de begge tænkt nåhh så er de nok ikke stået op endnu smiley og er så gået igen for at komme tilbage senere, hvor katten har opført sig helt normalt, og ladet sig kæle af personerne smiley

    Det skal lige nævnes at begge personer er nogle der kommer ofte hos os og som katten kender og ingen problemer har med, og det var 2 forskellige situationer med lang tids mellemrum..
    Så johh vi har skam også en vagtkat smiley


  • #3   30. nov 2012 Hvor er det sjovt at høre, at andre katte har samme "ejerfornemmelser" og passer godt på os *S*

  • Sofie P
    Sofie P Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #4   30. nov 2012 Det lyder præcis som min Sille. Hun knurrer også af postmanden smiley postmanden har også sagt at jeg rigtig har to "vagt-misser".



  • #8   30. nov 2012 Hahahaha Jesper, der er ikke meget vagtkat der smiley smiley


    CCD der kan man bare se, katte der ikke støtter den gode sags tjeneste..... Hmm tænker kloge katte smiley smiley


  • #10   30. nov 2012 Jeg har ladt mig fortælle at det er fordi de er bange, når de knurrer smiley

  • #11   30. nov 2012 Lady knurre når det banker på døren smiley tossede kat
    tror nu ikke hun er bange for hun står ved døren og gør det til der bliver åbnet og så bliver der ellers hilst og nusset når døren bliver åbnet ..

    Hun gør det også når vi fx er gået i seng hvis hun høre en lyd løber hun fra sengen og ud til trappen og knurre..


  • #12   30. nov 2012 Pudsigt, der er også en af mine, der går helt grasat og er ved at springe gennem glasruden, når skorstensfejeren er her. Kommer der andre sker der ikke noget. Han er ellers et meget roligt gemyt, der passer sit harem af hunmisser. Men lige skorstensfejeren kan han bare ikke klare. Jeg tror at det kan være det sorte tøj. Tror jeg skal lære ham at reagerer lige sådan, når det er Jehovas vidner der banker på smiley

  • #13   30. nov 2012 Michael

    De knurre for at advare andre om ikke at komme for tæt på ..... eller fordi de har fået nok.
    En bange kat flygter.


  • #14   30. nov 2012 Sikke sjove historier om vores vagt katte og mangel på samme (Jesper) *GG*

  • #15   30. nov 2012 GH: Ja, er også bare noget jeg har hørt. Min store, hun knurrer helt vildt, hvis det ringer på døren. Men så forsvinder hun med 400km i timen! Hvad kan man lede ud af det så? smiley

  • #17   30. nov 2012 Min gamle (afdøde) Missen pige, lå altid på moars hofte og sov, sammen med sin moar. Hun kunne på ingen måde acc når der kom nogle, når hun lå der smiley

  • #18   30. nov 2012 Michael

    Hun er vist bare en kylling smiley


  • #19   1. dec 2012 Den eneste vores Basse kan knurre af er vores Grand Danois Thor..og det er hvis Thor gerne vil have noget og drkke og Basse ligger foran vandskålen..såå der ballade.. smiley

Kommentér på:
Når katten bliver til vagthund.

Annonce