{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.201 visninger | Oprettet:

Når katten bliver væk. {{forumTopicSubject}}

Jeg har pt. 3 kastr. hankatte. Og af een eller anden grund så har den ene fået en dårlig vane med at blive væk i flere dage. Denne gang er han gået fra torsd. efterm. i sidste uge, og siden har jeg ikke set skyggen af ham.
Og jeg bliver smadder nervøs hver gang han bliver væk, fordi der kunne jo være sket ham noget grimt---------
Hvordan har I det med den slags problemer, erI altid sikre på at han kommer hjem igen eller????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når katten bliver væk.
  • #1   21. sep 2009 Nej det er vi bestemt ikke ,især hvis der går flere dage ,der kan ske så mange ting ,så det er kun få af mine der kommer helt ud ,de andre er i voliere smiley

  • #2   21. sep 2009 Mickey har været væk i 3 mdr nu....;o(( Håber stadig han kommer hjem igen..

  • #3   21. sep 2009 Min kat har været væk lige siden starten af sommerferien og jeg er ikke vild med det, men håber stadig at min kat kommer

  • #4   21. sep 2009 Jeg går også og håber endnu.. sidste vinter, havde vi simpelthen verden bedste kat, bumle.. han var en af ca. 5 hankatte på vores gård, og derfor er det jo klart nok at en skulle flytte.. Han boede ved vores nabo i et stykke tid, og de var også glade for ham.. nu er han bare pist væk.. jeg ser ham nogle gange når jeg rider i skoven, men han løber altid før ejg når at få kaldt på ham...

    Vi havde også en kælen kat, mille, men han er desværre også løbet væk.. vi mener at have set ham ligge i grøften og være ført over, men da vi skulle i skole kunne vi jo ikke kigge så godt, og efter skole var han væk.. vi har ikke set ham siden..

    Vores problem er at vi har alt for mange hankatte...


  • #5   21. sep 2009 min ene hun kat malou har snart også været væk i 3 måneder håber hun kommer hjem,

  • #7   24. sep 2009 Ham den lille af mine løber også tit væk en dag eller to , Men så kommer han hjem igen , mega sulten og skaber sig helt vildt , og så kan der godt gå en til to uger før han går ud igen . men så blir han os væk i de der 1 til 2 dage , Det uinderligt .. smiley

  • #8   26. sep 2009 Nu har Mister været væk i 9 dage----Jeg tror ikke jeg ser ham igen.
    Bare jeg vidste hvordan og hvorfor----- Håber han har det godt der hvor han nu er-----Suuuk


  • #9   26. sep 2009 <b>Kirch : prøv og kig det link jeg har lagt. du skal ikke bare give op.
    min mors kat fandt hun efter 3mdr. han havde forvildet sig væk hjemmefra


  • #10   27. sep 2009 Sesse. Tak for linket og jeg har læst det og prøvet det meste----Havde et håb om at han var lukket inde hos en af naboerne---men nej... Har hørt hos dyrlægen og katteregisteret-----Men hans tatovering er som det ofte er meget utydeligt-----Og ja måske kommer han tilbage........Det er første gang jeg prøver dette i alle mine mange katteår, men har en fornemmelse af at han er død-----Han bliver så den første som ikke dør her gammmel og mæt af dage.....

  • #11   27. sep 2009 Jeg er godt nok ked af at høre at han stadig er væk. men sys ikke du skal give op. sys du skal blive ved med at lede både mulige og umulige steder. spørg evt. børnene i området om de vil holde øje med missen

Kommentér på:
Når katten bliver væk.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce