{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.613 visninger | Oprettet:

Michael P
Michael P
Tilmeldt:
23. jan 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 33

Så fik man da reddet en lille killing fra døden :-) {{forumTopicSubject}}

Hej herinde smiley
Fik lige lyst til at dele vores korte historie med jer herinde.
I går eftermiddags bankede det på døren, det var en ældre dame som bor ca. 100m fra vores lejlighed, som vi har snakket med flere gange gennem, grundet vores katte.
For ca. et år siden, løb Putpigen (den store på profilbilledet) hjemmefra, og har ikke vendt næsen hjemad desværre smiley Der blev uddelt sedler, og vi ledte over alt, men til intet held. Vi faldt tit i snak med damen, og hun ville også lede rundt omkring efter den, og vi snakkede tit om det, når vi lige stødte på hinanden.
Vi tænkte at det var synd for den Futte (den lille på billedet), at den skulle være alene, og vi var så glade for at have to tosser omkring os, så kæresten og jeg blev enige om at skaffe os en ny.
Putpigen fik i sin tid da vi havde hende, et skønt kuld på 5 små skønheder, hvor vores to ynglinge blev overtaget af kærestens forældres naboer hjemme på øen, så vi tit kunne komme og besøge dem. Den ene (Basviola, min ynglings) fik så også et kuld, og vi fik så førsteret, og valgte den som lignede Putpigen allermest, og vi har ny fået den skønneste kat, så nu har vi Futte og Maddie gående herhjemme..
Men nok om det.
Damen fortalte, at en bekendt af hende, havde 3 katte gående på hans grund, en mor, og dens 2 unger. Den ene et år ældre end den anden. moderen var gammel og ikke så frisk længere, og den ældste unge var vidst en del skør og meget mærkelig, så han ville få dem aflivet, grundet han skulle rejse til USA. Hun spurgte så om vi kendte nogle der ville have en skøn lille orange hankilling på 3 måneder, da han ellers ville aflive den.
Vi kendte ingen der manglede, men tøvede ikke, og ringede en halv time senere, og sagde at hun bare kunne komme med adressen, så vi kunne hente den med det samme.
Manden var glad for at vi hentede den, da han også syntes det var synd den bare skulle aflives, men han mente han ikke havde noget valg.....
Vi har nu en skøn lille killing gående derhjemme, lidt bange naturligvis, men UTROLIG sød og kælende, og hygge os med indtil vi finder nye ejere til den smiley
Og vi har længe aftalt at 2 var nok, men i dag skulle kæresten møde sent på arbejde, og jo mere hun var sammen med den, jo mere forelsket blev hun, og imens jeg var i skole, blev hun ved med at plage om at vi ikke nok kunne beholde den, og jeg har sgu svært at sige nej , han er fandme for kær. Render konstant i hælene på en, og piver sødt hele tiden, og er totalt opmærksomhedssøgende smiley
Så jeg håber lidt af vi finder en bekendt som mangler en kærlig kat, ellers ender vi sgu med 3 i huset.
Men faktum er, at en herlig killing blev reddet fra den hæslige sprøjte, og nu kan se frem til et langt og lykkeligt liv. Håber ikke jeg trættede jer med min lidt lange historie smiley
Mvh Michael P smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik man da reddet en lille killing fra døden :-)
Kommentér på:
Så fik man da reddet en lille killing fra døden :-)

Annonce