488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hjælp til Galleri regler hjælp til Galleri regler

Hej er der nogen der vil forklare mig lidt om Galleriets visninger, det er måske ret logisk men ikke for mig så jeg håber at en eller anden har tid til at lære mig lidt.
f.eks jeg har valgt Norsk Skovkat fødselsår 2000 - 2012 - dette er 1.113 katte jeg trykkede på " bedømmelse " skulle jeg så ikke se kattene i følgende rækkefølge - dem hvor de 5 felter er fyldt ud / eller næsten fyldt ud, som er dem med de bedste bedømmelser og derefter aftagende altså fra nr. 1 - 1.113, hvis dette er rigtigt så forstår jeg ikke hvorfor min hunkat vises som nr.6 hun har fået 70 % høj og 30 % xtra høj, min hankat er igen steder at se - han har 70 % høj & 29 % xtra høj burde han så ikke stå ca. et par sider efter sin søster eller er jeg helt galt på den og hvis en kat har fået 80 % høj & 20 % xtrahøj er det så bedre end en der har fået 75 % høj & 25 % ekstrahøj ?

Jeg undre mig for jeg kan kun ikke finde min hankat hvis jeg går ind under senest optagede " se flere " men hende kan jeg se flere steder.

Til den / dem der svarer mig på forhånd tak

Hilsen Sanne

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til Galleri regler
  • #1   5. dec 2012 Har du trykket på stemmer så de er sorteret efter flest stemmer?

• #2   6. dec 2012 Hej Beltane
    Når jeg trykker på stemmer eller navn så kommer han frem men ikke i bedømmelse, ikke at det er så vigtigt, det undrede mig bare at hans søster Ziva var der. Når jeg nu har oprettet denne tråd så har jeg endnu et spørgsmål, i galleriet er der nogle der har skrevet kommentarer om mine katte og jeg vil da gerne svare dem men hvordan gør jeg det, jeg kan se at andre har svaret på kommentarer om deres kat

Hilsen Sanne

• #5   6. dec 2012 Jeg har lige prøvet at søge på huskatte i 2012 hvor mine 2 er fra (Begge oprettet 13. september)..

Inden jeg søger kan jeg se at mine katte har følgende stemmer:

Blackie: 3 høj
    Bob-Cat: 4 høj

Jeg søger således:

1. klikker på "Galleri"
    2. Vælger "Huskat" og fødselsår "2012" til "2012"

265 katte bliver vist

3. Jeg klikker på "Stemmer" så dem med højeste stemmer kommer øverst

Bob-Cat liggger med sine 4 stemmer på side 8
    Blackie med sine 3 stemmer på side 10

4. Jeg vælger "Sorter efter bedømmelse"

Ingen af mine bliver vist (Og jeg kan kun se 2 sider)

5. jeg klikker på bedømmelse så alle dem med 0 stemmer kommer øverst, og jeg kan nu se 18 sider

Jeg finder både Bob-Cat og Blackie lige efter hinanden (Bob-Cat øverst) på side 9

Det ser ikke ud til der er den store logik i det *g*

• #6   9. dec 2012 Hej alle - 1000 tak for jeres hjælp og Beltane jeg giver dig helt ret i at der ingen logik er der så jeg har opgivet det gg og hvordan kan det lade sig gøre at nogle katte ingen stemmer har det er da nødvendigt for at blive optaget i galleriet eller hvad ?
    Jeg synes at jeg plejer at være ret hurtigt opfattende men herinde er der altså flere ting der ike rigtigt siver ind bl.a det der med at udfordre en anden kat - Jeg har fattet at hvis man vinder får man mulighed for at give 1 ekstra velkomst/afvisepoint samt en medalje og at den man udfordre kan lade være med at tage imod udfordringen men hvad udfordre man den til ?

Hilsen Sanne

• #7   10. dec 2012 stemmerne er fra lav til ekstra høj smiley

Hvis man fravælger stememr vil der stå 0 stemmer

• #8   10. dec 2012 Hej igen Beltane

1000 tak, orv hvor bliver man dog klog herinde ggggg

Kommentér på:
hjælp til Galleri regler

Annonce