389 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
tages op tages op
Vi har fået en lille ny killing for 2 dage sidn, en main coone blanding' hun kan ikke lide vi tager hende op og snakker med hende, vi har i orvejen en stor han killing og han elsker vi rører ved ham og har altid gjort det, de leger rimelig godt samme selvom han er lidt vild, mit spørgsmål er å mon hun vil vænne dig til at blive taget op og nusses, hun søger hellere ikke vores selskab som han gør..
0 synes godt om
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Hun skal lige have lov til at falde til ro, og vænne sig til de nye lugte, lyde og ikke mindst jer og jeres anden killing
Når hun er faldet til, vil jeg tro at det lige så stille retter sig..
Men hvis hun stadig ikke finder sig i det når hun ER faldet til, skal man heller ikke tvinge hende.
Så får I til sidst bare en kat der render væk når den ser jer, fordi "åh nej nu kommer de og samler mig op igen"..
Lad hende bestemme tempoet, alle menneskeglade katte opsøger selv selskab når de føler behov for det
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.154
okt 2005
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 97
Så de 2 dage i har ventet er ik unormalt
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.154
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Men er man i seng eller sofa kommer han sjældent forbi
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Min Tøsen har jeg haft siden hun var 3 dage, vi tog hende altid op da hun var lille og havde ingen problemer med det, men i dag kan hun ikke lide at blive taget op, hun hopper gerne selv op til en når man sidder ned, men hun går igen hvis man tager hende op og hvis man løfter hende og vil gå rundt med hende så kæmper hun for at ville ned, hun bliver ikke sur, men vil bare ikke ha det, det respektere vi selvfølgelig så..
Vil lige nævne at det altså ikke er fordi hun har haft en dårlig oplevelse med at blive taget op eller ikke er trygge ved os, hun vil bare selv bestemme..
tages op