389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

kenneth J
kenneth J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

tages op tages op

Vi har fået en lille ny killing for 2 dage sidn, en main coone blanding' hun kan ikke lide vi tager hende op og snakker med hende, vi har i orvejen en stor han killing og han elsker vi rører ved ham og har altid gjort det, de leger rimelig godt samme selvom han er lidt vild, mit spørgsmål er å mon hun vil vænne dig til at blive taget op og nusses, hun søger hellere ikke vores selskab som han gør..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tages op
  • #1   21. dec 2012 Nu har I kun haft hende i 2 dage, så det er meget normalt.
    Hun skal lige have lov til at falde til ro, og vænne sig til de nye lugte, lyde og ikke mindst jer og jeres anden killing smiley

Når hun er faldet til, vil jeg tro at det lige så stille retter sig..

Men hvis hun stadig ikke finder sig i det når hun ER faldet til, skal man heller ikke tvinge hende.
    Så får I til sidst bare en kat der render væk når den ser jer, fordi "åh nej nu kommer de og samler mig op igen"..

Lad hende bestemme tempoet, alle menneskeglade katte opsøger selv selskab når de føler behov for det smiley

• #2   21. dec 2012 Det kan være hun ikke er vænnet til det, og jeres første var vænnet til det, hun kan stadig lære det, men gå forsigtigt frem.

• #3   21. dec 2012 Der gik omkring en lille månedstid før at Mini var til at tage op og kæle med, han ville gerne selv komme og snakke osv, men det med at blive taget op, det tog sin tid..
    Så de 2 dage i har ventet er ik unormalt smiley

• #4   21. dec 2012 Det er nu sjovt med de katte smiley min nye Røde, han er super kælen, kan sagtens bæres rundt, men han er ikke skøde kat, han kommer og vil kæle, men går så når han har fået nok, ikke noget med at sove hos mig, heller ikke om natten smiley men det gør de andre,, har så også læst, at kurilian ikke er skøde katte.

• #5   21. dec 2012 Gizmo elsker også at blive båret rundt på, og ligge i armen som en baby og putte..

Men er man i seng eller sofa kommer han sjældent forbi smiley

• #6   22. dec 2012 Du har kun haft ham i 2 dage så han er stadig lidt usikker på jer, men der er altså bare nogle katte der ikke bryder sig om at blive båret på og det må man acceptere, og det betyder ikke nødvendigvis at de ikke har været vant til det fra små af..
    Min Tøsen har jeg haft siden hun var 3 dage, vi tog hende altid op da hun var lille og havde ingen problemer med det, men i dag kan hun ikke lide at blive taget op, hun hopper gerne selv op til en når man sidder ned, men hun går igen hvis man tager hende op og hvis man løfter hende og vil gå rundt med hende så kæmper hun for at ville ned, hun bliver ikke sur, men vil bare ikke ha det, det respektere vi selvfølgelig så..
    Vil lige nævne at det altså ikke er fordi hun har haft en dårlig oplevelse med at blive taget op eller ikke er trygge ved os, hun vil bare selv bestemme..

Kommentér på:
tages op

Annonce