{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

kenneth J
kenneth J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

ikke tages op {{forumTopicSubject}}

Vi har to killinger den ene er snart et halvt ar den anden er knap 4 mdr. Det er hun katten på 4 mdr der er problemet hun vil ikke have at vi tager hende op og nusse med hun vil gerne ligge og putte hos os og vi må gerne nusse hende men ikke for meget. Hvorimod vores han kat elsker næsten alt? Er der andre der har sådan en selvstændig hun mis? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ikke tages op
  • #1   3. jan 2013 ingen af mine katte kan lide at jeg tager dem op, de kommer selv hvis de har løst... mine 2 vil begge gerne nusse og den ene ligger gerne på skødet. Den anden der i mod vil bare gerne ligge ved siden af mig, når vi nusser smiley tror bare katte er forskellige

• #2   3. jan 2013 Hun kan ikke lide at blive taget op. Sådan er det smiley

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2012

#4   3. jan 2013 Hun er en maincoone blanding og ligner en maincoone, hun er ikke så social som han er men de har det godt sammen det er jo det vigtigste:-)

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2012

#5   3. jan 2013 Men hun spinner bare man røre lidt ved hende..

• #7   3. jan 2013 Nogle katte kan bare ikke lide at blive taget op, de vil selv bestemme når der skal kæles osv. og nok især hunkatte er ofte lidt mere selvstændige hvad det angår.

Min den gamle hunkat bryder sig bestemt heller ikke om at blive taget op, hun ligger også sjældent på skødet, men hun vil gerne nusses og i sær om morgenen skal hun lige have en morgen putter..

Jeg syntes bare du skal acceptere din hunkats grænser og være glad for at hun jo stadig er kælen bare på hendes præmisser..

• #8   3. jan 2013 Hun lyder til gerne selv at ville bestemme hvornår/hvordan der skal nusses smiley

Det er ikke sikkert hun kan komme til at kunne lide at blive samlet op...

Da vi fik Nobby brokkede han sig meget når man samlede ham op - men i dag giver han sig til at spinde hvis han blir nusset samtidigt, dog ikke for længe. Den måde vi vænnede ham til det er, at han bliver sat ned lisså snart han viser tegn på at ville ned. På den måde virker det til han 'tør' slappe af hos os fordi han ved han kommer ned når han vil. - Men altså, er rent af praktiske årsager vi har vænnet ham til det, gør det en del nemmere at flytte ham smiley

• #9   4. jan 2013 Min Maine coon har lært st blive taget op og slapper af med det, men han er mest kælen på gulvet og bliver nok aldrig en skødekat. Det har vi allesammen accepteret, og han er ekstremt kælen når det passer ham;)

Kommentér på:
ikke tages op

Annonce