1.216 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Lux vådfoder Lux vådfoder

Vupvup....jeg havde faktisk opgivet at få min kræsne kat til at spise andet end sheba vådfoder, men så ville jeg lige give Lux en chance mere....så de sidste 4 dage har jeg givet ham Lux blandet med lidt sheba og varmt vand og nu spiser han det med velbehag;)
Så i stedet for 7 kr om dagen er det 5,50 kr for 3-4 dage, det er da en besparelse der er til at tage og føle på ;-D

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lux vådfoder
  • #1   1. jan 2013 Det må man da sige, jeg havde lidt samme slags oplevelse, jeg havde også prøvet LUX da mange herinde anbefalede det, men det blev ikke spist med den store iver, så jeg gik på jagt efter et andet godt mærke, det eneste jeg fandt var Bioplan fra maxizoo til 14kr for 400 g, lidt dyrt syntes jeg, men så opdagede jeg at jeg havde overset at LUX lavede 2 dåser der var pate, og min den gamle gider nemlig ikke de der bidder i sovs, så da jeg prøvede pate, så var der succes, så nu får de LUX smiley lidt over halv pris af bioplan smiley

• #2   1. jan 2013 Dejligt din kat har fået smag for det smiley

Mine to gider også kun pate varianten fra lux. Hvis jeg servere bidder i gele spiser de kun geleen smiley

• #3   1. jan 2013 Med min er det omvendt, han gider kun bider i sovs, pate rører han ikke og det er så ligegyldigt mærket;)
    Men bare dejligt at han gider spise noget billigere og tilsyndeladende godt foder smiley

• #4   2. jan 2013 Mine er ikke glad for gel, men det ryger ned hvis der kommer varmt vand i, så bliver gelen mere flydende.

Kommentér på:
Lux vådfoder

Annonce