1.287 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

BCKL
BCKL
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 132

Lux vådfoder Lux vådfoder

Hej alle smiley

Som jeg har erfaret er der mange herinde der roser Lux vådfoder til skyerne, og mine to katte får det også smiley de kan så kun lide det i tern. Problemet er at jeg bor i Aalborg og den Aldi vi har i Vestbyen har sjældent det i tern hjemme, og bestiller først nyt når det andet er solgt, ligenu siger de der kan gå måneder, og jeg har altså stort set ikke mere tilbage nu - og det er samme problem i de andre Aldier i byen smiley
Mit spørgsmål lyder så på (efter en google søgning) om der er nogen herinde der ved om man evt. kan bestille det over nettet, eller om man kun kan få det gennem Aldi butikker?

På forhånd tak smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lux vådfoder
  • #1   23. aug 2013 - Og selvfølgelig, hvis nogen har set det blive solgt i andre butikker, er det selvfølgelig også en stor hjælp smiley

• #2   23. aug 2013 Du tager en snak med butiksbestyr. Det er denne som bestemmer bestillingen...Bed Ham eller Hende om at få bestilt og fortæl at kæde mister kunder på hans ageren ved IKKE at bestille..
    Det har jeg gjort her oppe, og det hjalp stort.

• #5   23. aug 2013 Samme problem i Aldierne her i området. Og jeg har spurgt, om de dog ikke kunne bestille flere gule og orange dåser, eftersom det er dem der er rift om, men nej :-/.

Sidst den var gal, fandt de åbenbart alligevel nogle gule dåser ude bagved.

• #6   23. aug 2013 I min Aldi har jeg altid svært ved at få de røde og blå, det ser ud til at de kun står for 1/8 af rammen forhold til resten...
    Mine spiser heldigvis alle fire, så der er masser af variation.
    Jeg vil anbefale dig at købe en ordentlig r**fuld næste gang du finder dem! Jeg har en aftale med min mor og hendes bil om en tur i Aldi hver anden måned;-)

• #7   24. aug 2013 Puuh jeg er glad for at i min Aldi er salget ligeligt fordelt på henholdsvis pate og stykker i sovs smiley Jeg har endnu ikke prøvet at gå forgæves efter stykker i sovs smiley

• #8   24. aug 2013 Bruger samme Aldi, samme problem, og det er det eneste jeg handler i Aldi så klart de ikke gider bestille ekstra hjem til mig... Men når de har plejer jeg at hamstre en ordentlig portion, og så får de pate'en most og blandet med vand ind i mellem, de spiser det heldigvis gerne når det kun er som "fyld" for at strække lidt på det gode...

• #9   7. nov 2013 Skynd dig i Aldi, jeg har lige hamstret både gule og orange og de havde flere da jeg gik smiley

• #10   7. nov 2013 smiley

• #11   7. nov 2013 1000 tak M-Pigen smiley

Jeg har købt lidt over 40 stk i Frederikshavn og transporteret til Aalborg. Så ligenu har jeg en masse. Og er nu flyttet til Nr.Sundby, så jeg vil nu prøve Aldi'en herovre og se om jeg har større held (når dåserne er ved at være brugt) smiley Men mange tak fordi du tænkte på mig og andre interesserede smiley

I forbindelse med jeg 2 gange har købt dåserne i Fr.Havn, sagde de til mig at de sagtens selv kan vælge hvor mange af hver slags farve de vil bestille, og at vi skulle tage fat i lederen i Aldi i Aalborg og få ham til at forstå det. De havde nemlig selv samme problem i Frederikshavn på et tidspunkt smiley

• #12   8. nov 2013 Aj hvor strengt, altså at de selv kan bestemme men ikke gør det, jeg har hørt flere kommenterer på "kattene gider ikk æde de varianter" når jeg selv har stået og skummet over der ikke er flere... Kan være jeg også skal overveje at lure i Fr-havn når jeg er på vej til min lille bitte ø, hvis jeg er i bil er det jo intet problem at slæbe dem.... smiley

• #13   9. nov 2013 Ja, synes også det er strengt de ikke lytter til deres kunder. Men du kan prøve i Frederikshavn, jeg har været der 2 gange nu med gevinst hver gang, og det er ikke hvor man er heldig at få 10 stk, nej, der står direkte rammer på paller, mener det var 2 fyldte paller der stod, og så kunne jeg lige snuppe ca. 20 stk begge gange, uden at skulle gå ret langt ned i pallerne smiley jeg mener dog der er 2 stk. Aldi i Frederikshavn, den jeg var i er den der ligger et stykke fra Kollegiet, den anden kan jeg ikke huske hvor er? smiley

Kommentér på:
Lux vådfoder

Annonce