{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Sebastian  J
Sebastian J
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Vaccination af indekat? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har lige fået lille mis, som er en indekat smiley

Og jeg er lidt i tvivl om den skal have vaccine eller det ikke er nødvendigt når den ikke kommer i kontakt med andre katte ? smiley

Jeg kan nemlig ikke finde noget præcist svar på det smiley

MVH

Sebastian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaccination af indekat?
  • #2   2. jan 2013 Jep er enig med Otto, få den vaccineret, for både du og gæster kan bringe evt smitte til huset, så lad være med at spare de penge, du vil ærge dig gul og grøn hvis din kat bliver smittet med noget en vaccine kunne have beskyttet mod..

• #3   2. jan 2013 Enig !

Der var vist en tråd for et stykke tid siden med en der fik sin indekat smittet.... det vil godt nok være øv...

Og søger for hele pakken (vac. øretattoo, neutralisering) mens du er ved dyrlægen så er der rabat.
    For de katte har det med at stikke af... og det er så skrækkeligt at de ikke kan finde hjem igen... selv når de bliver fundet af andre...

• #4   2. jan 2013 Enig. Vi har lunte(hanmis) på nu et år. Han er udelukkende indekat og har altid været det. Han har fået alle hans vaccineret for en sikkerheds skyld og er blevet kasteret og øremærket samtidigt. Han kunne jo stikke at så er en øretatovering en god ide så folk kan se at han høre til hos mig! og vaccinerne er for hans helbred skyld og at få din kat neutraliseret eller kasteret er en god ide men en kat du ikke skal avle på for og hvis den er alene for den kan på ingen måde komme af med alle de homoner og det vil sikkert ødelægge din nattesøvn (tror mig jeg ved det) og den velbefindende fordi den bare bliver irriteret og vanvittig.. smiley

så for din kats egen skyld, sikkerhed og sundhed så får den neutraliseret, vaccineret og chippet eller øretatoveret (eller begge dele)

• #6   2. jan 2013 Ja det er helt korrekt Otto, men man bør få den første og den anden efter en måened samt en igen efter 1 år og så kan man dereter vælge kun hvert andet år, det gør jeg selv..

• #8   2. jan 2013 Den lever jo ikke i en isoleret tilværelse smiley

• #9   2. jan 2013 Få det gjort - bare for en sikkerheds skyld smiley

Men som "Otto" siger, så burde det kun være nødvendigt hvert 2. år for en ren indekat - men at det dog skal startes på den måde som Heidi siger..

Vi har tænkt os at gøre det hvert år, for selvom han ikke skal have fritløb, så har vi ham med ud i snor - og med tiden skal vi have indhegnet have smiley

• #10   2. jan 2013 Allervigtigst beskyttelsesmæssigt er basisvaccinerne. Der skal gives tre: 12 og 16 uger og et år efter - derefter kan godt trappes ned til hvert andet eller tredie år

Kommentér på:
Vaccination af indekat?

Annonce