Mange tak! Nårh ja, og forresten.. Mange tak! Nårh ja, og forresten..
Hej folkens
Jeg vil lige sige tak til de folk der deltager aktivt på forum herinde, fordi nogle af svarene er utroligt hjælpsomme og kan forandre "verdener".
Jeg skrev en tråd omkring, at Jackson var begyndt at tigge meget, og havde fået sig nogle "unoder". At de var lømmelalderen han var kommet i, det anede vi ikke noget om herhjemme.
Nu hvor vi ved det, har vi planlagt dagen lidt anderledes mht. fodring. Han får vådfoder 2 gange dagligt, og fik det før ikke nødvendigvis på fastlagte tidspunkter.
Nu får han det når vi spiser morgenmad, og aftensmad - og BANG! Katten tigger ikke mere!
Noget så enkelt, og alligevel skulle vi hjælpes på vej. Heh.
I sidste tråd blev der også nævnt en del mht. hans aktive natliv, og hvordan vi skulle tumles med den slags løjer.
(Ja - vi ved godt at katte er nataktive dyr.)
Som jeg forstod det af den tråd, ville det være det bedste for ham, hvis han ville få en legekammerat. Men hvor gammel skulle den legekammerat være? Har det nogen betydning for hans udvikling (ville en ældre kat bedre kunne sætte ham på plads hvis han går over stregen/være med til at "opdrage" ham?)
På forhånd tak
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
vores er der et halvt år imellem og det tog ca 2 dage førend de var bedste venner
(Ches var 9 måneder og jack 13 uger da de blev bragt sammen )
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
Min Røde bandit, havde jeg et ønske om, at han skulle være god til når børnebørnene kommer men også til de stille dage, jeg var på jagt efter en hun killing, men hende som jeg havde kontakt med, foreslog mig at besøge denne røde dreng på knapt et år, og Gud hvor var det godt, han giver en super god stemning mellem kattene,, bimser er 7 1/2 og MCO er 4, så der er en del spredning, og tre raser, den store vejer mere end de to små tilsammen.
maj 2012
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Rart det du har fået af råd har virket
Mht til legekammerat så har Jette og Judith sagt det der kan siges.
En kat på nogenlunde samme alder så de kan tumle sammen, og en med nogenlunde samme sind og fra samme vilkår som det i kan tilbyde..
De skal nok lære hinanden en masse unoder, men de skal også nok opdrage på hinanden, men endnu vigtiger de får en god ven og legekammerat.
Held og lykke med det
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 141
Mange tak for svarene!
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
jan 2012
Hvor længe siden er det de så hinanden??
Du skal nok stadig påregne lidt indkørings tid, men det er nok nemmere alligevel..
Jeg passede min kats søster 2 mdr efter de var taget fra hinanden og i løbet af meget kort tid kunne de huske hinanden igen.. Så de løb rundt og legede og var meget glade for hinanden den uge jeg var kattesitter.
dec 2012
dec 2012
jan 2012
maj 2012
Mange tak! Nårh ja, og forresten..