{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  neutralisering af hunkat...
  • #1   19. jan 2013 Hun kan blive neutraliseret fra hun er 12-16 uger gammel (nogle dyrlæger mener dog, de skal veje 2 kilo først og andre mener at de skal være min. et halvt år)

Hvad det koster er meget forskelligt. Min tager 1500 for det (inkl øretatovering og reg. i det danske kattereg - som ikke kan fravælges, man betaler det uanset hvad)
    Inde i centrum af århus koster det samme 2200

Så det er meget forskelligt, men husk. Hvis tilbuddet er for godt til at være sandt, så er det det nok også... så husk at være kritisk.
    Find en dyrlæge du kan stole på

• #2   19. jan 2013 Hvis du har mere end 1 kat, så gives der ofte rabat ved man får det gjort hos sine katte man nu har.

• #3   19. jan 2013 Du kan få neutraliseret din hunkat så snart hen er taget fra moderen (12 uger) de fleste dyrlæger vil gerne have at de er over 2 kg hvis det er muligt, de dyrlæger der påstår at de skal være over et halvt år er dem der ikke vil følge med udviklingen og så vælger man en anden dyrlæge..

Men du skal helst lade hende neutralisere inden hun bliver kønsmoden og kommer i løbetid, for så undgår du flest komplikationer, det vil sige inden hun er 7 måneder.

Prisen er forskellig fra dyrlæge til dyrlæge, jeg har for 3 mdr siden fået neutraliseret min hunkat med øremærke, reg i katteregister og vaccine kostede det 1225kr og så 4 uger senere vaccine nr. 2 til 350kr.
    Den anden dyrlæge jeg bruger skal have 2400kr for samme omgang plus 600 for vaccine nr. 2..
    Hvis jeg va dig ville jeg ringe lidt rundt og få nogle pris overslag, det kan betale sig-

Kommentér på:
neutralisering af hunkat...

Annonce