{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.763 visninger | Oprettet:

Mine 2 katte er begyndt at slås {{forumTopicSubject}}

Hej med jer....
Jeg har 2 katte, der på det sidste er begyndt at slås en del.. Den ene er en hankat på 5½ og den anden er en hunkat på 7 år...
Tidligere boede jeg sammen med en, hvor vi havde 5 katte og ser slåssede kattene ikke..
Min hunkat Pusser er den første kat, jeg har haft. Hun er meget kælet og sover gerne under dynen... Ved ikke præcist hvor gammel hun er da jeg fik hende på internat..
Min hankat Ymer blev stresset, da jeg flyttede fra min x og boede midlertidigt hos venner 3 mdr, indtil jeg fik lejlighed og kunne have ham og Pusser. Han havde bidt pels af som følge af savn...
Nu har Ymer og Pusser og jeg boet sammen 3 år uden problemer. De har leget lidt, men nu er de begyndt at slås. Det er Ymer der jagter Pusser. Han er blevet en rigtig bisse. Han genner hende ind i et hjørne, så hun er helt underkuet...
Kan det mon skyldes jalousi om, hvem der er mest hos mig???
Ymer der er ragdoll-blanding snakker også mere og mere.. Når jeg kommer hjem fra job, så løber begge katte mig i møde..
Ymer er blevet meget meget nærgående. Når jeg sidder ved bordet i sofaen, så stiller han sig på bagben med forpoterne på min skulder og gnider hovedet mod mit...
- Han skal også altid lige kigge under dynen, når Pusser ligger der....
- Kan det måske tænkes de kæmper om rangorden, selvom jeg har haft dem så længe? Eller skyldes den ene kat snakker med fremmede? Ymer er bange for fremmede...
- Nogen der har en ide om, hvorfor de er begyndt at slås?

P.s. begge katte er neutraliserede..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine 2 katte er begyndt at slås
Kommentér på:
Mine 2 katte er begyndt at slås

Annonce