{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Min kat er for tyk {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg ville lige høre om der er nogle der har nogle idere for at hjælpe min kat med at tabe sig.

Han er en kasreret hankat og går ud og ind som han vil men han gider ikke rigtig at lege med drille pinde også vidre, men han kan godt lide at ødelægge julekugler smiley

Er der nogle der har nogle idere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat er for tyk
  • #1   26. jan 2013 Først og fremmest skal du afgøre om han reelt er for tyk..
    Kastratdellen under bugen på katten er ikke nødvendigvis fedt og kan derfor ikke afgøre om en kat er tyk..

    Når du kører fingerene hen over siden af katten så skal du med et let tryg kunne mærke de nederste (sidste) ribben, kan du det så er katten ikke for tyk..

    Men er katten for tyk, så kan jeg anbefale at fodre med et godt vådfoder uden sukker og korn, men med et højt kød indhold, her kan anbefales LUX fra ALDI som er et godt vådfodermærke til en billig pris 5,5kr.
    Og så kan du evt fodre med råt kød, vådfoder og råt mætter katten meget og derfor spiser den ikke lige så meget af tørfodret som ikke mætter særligt godt..

    Aktivering kan være svært men jeg vil dog anbefale at prøve at aktivere lidt, find noget han gider at lege med, min er feks helt pjattet med snore intet andet gider hun, og hvis han ikke gider mere end i 5min så er det det, så er han da blevet aktiveret i 5min, det er bedre end ingenting, og så prøver du blot at lege med ham så ofte han vil..


  • #3   27. jan 2013 nej det var ikke på den måde, det er når vi har hængt dem på juletræet at han så kravler op efter dem og prøver at få fat i dem.

    Og tak for svarene smiley


Kommentér på:
Min kat er for tyk

Annonce