Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp min kat tisser i alt.
  • #2   31. jan 2013 Han har ikke bakke inden for men kan gå ud og ind som det passer ham
    og han blev tjækket for et halv år og der havede han ikke noget

• #3   31. jan 2013 Giv ham en bakke og når han har vænnet sig til den så ryk den med et par dages mellemrum 10 cm længere hen mod den dør han går ud af, også selvom den kommer til at stå midt på gulvet nogle dage, til sidst stiller du den udenfor et par dage, og så skulle han gerne have lært det, det virkede ihvertfald for min mor

• #5   31. jan 2013 Det er super stressende for en kat at flytte og en adfærdsreaktion kan være at tisse overalt (det at flytte en kat er noget man burde sætte sig ind i inden man flytter)

Giv ham en kattebakke og sørg samtidig for at at hans hverdag bliver så rolig
    Som mulig. Altså ikke for meget banke, hamre, sømme, rykke rundt mv. Han skal have lov til at falde til ro

• #6   31. jan 2013 Han kan nemt have fået sig en urinvejsinfektion, for det første er det noget der nemt kan komme indenfor et halvt år for det andet kan urinejsinfektion fremkaldes af stress, og det er jo ret stressende for en kat at flytte..

Men helt oprigtigt tror jeg det bunder i usikkerhed, formentlig bliver han jagtet af nogle andre katte, han kan ikke finde et terretorie, og kan sansynligvis ikke finde ro nogle steder, alt er nyt og dufter ikke af ham, så han føler en trang til at markere sig..

Mit råd er først og fremmest af anskaffe en kattebakke og så om muligt holde ham inde et par uger, evt købe en feliway så han falder til ro..

• Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #7   2. feb 2013 Hvorfor 3 svar med samme råd ? Skal da love for at I er enige.
    Rigtigt fint, jeg er også selv enig, men hvorfor skrive????

• #8   2. feb 2013 Fnis....... Frederik det kan der jo være noget om;)

• #9   2. feb 2013 For virkelig at understrege løsningen

Hvis tre er enige, må der være noget om det smiley

• Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    maj 2012

#10   2. feb 2013 Nå ja Heidi.
    Så er det jo derfor at du er enig smiley

• Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    maj 2012