926 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Har i også brokkende katte? Har i også brokkende katte?

Jeg har en MEGET snakkende kat herhjemme. Han både hyggesnakker men skal også nok fortælle hvis han er utilfreds med noget.
Her er vi igang med en alm gennemredning. Bemærk kammen går let igennem sidder ikke og river i knuder.
(har du sensitive katte så vent med at hør den til de er væk fra lyden da han taler ret beskidt og det påvirker nogle katte)
http://s106.beta.photobucket.com/user/milf-sago/media/045-2_zps053800ab.mp4.html
Her er hans reaktion på hans eget brok
http://s106.beta.photobucket.com/user/milf-sago/media/046-2_zpse978504b.mp4.html
Og her en sjov deciplin kan man brokke sig og spise godbider samtidig..selvfølgelig kan man det.Lyder pænt dumt.
http://s106.beta.photobucket.com/user/milf-sago/media/008-18_zpsd250ac59.mp4.html
Har i også brokkende katte når det ikke går lige efter deres hoved.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i også brokkende katte?
  • #1   1. feb 2013 hahaha!
    Ja mine brokker sig også men meget lidt i forhold til den dreng der XD

Den der "Nom-Nom dejlige godbider jeg brokker mig" lyd har jeg også hørt fra mine når de er specielt glad for et eller andet mad.
    Jeg tror dog at mine laver denne lyd for at holde den anden væk fra "deres" del af maden

Mine brokker sig mest om morgenen hvis de mener jeg sover for længe og det er morgenmads tid eller om aftenen når de mener det er natmads tid.

• #2   1. feb 2013 min den ene er også en brokrøv smiley men ikke med de ting som du nævner. det er fx. hvis han er gået ud i gangen mens man er på toilet, og så beder ham om at gå ind i køkkenet når man kommer ud igen, så kan vi stå og diskutere i nok 2 min, før han letter rumpen og går MEGET langsomt! ind og kigger yderst fornærmet på en smiley

• #3   1. feb 2013 Min gamle Burmilla svarede altid igen, når hun fik skæld ud, og min nuværende fortæller gerne, når hun mener hunden ikke har fået sit foder. (Hun bliver altså IKKE sultet, selvom det lyder sådan).
    http://www.kattegalleri.dk/video/diverse_kat/9621-bianca_tigger_hundemad

• #4   1. feb 2013 Joooo jeg har en hel del der "snakker" meget og gerne. Det ligger til racen. Vi har har lange samtaler om dit og dat, så meget at min søn spørger, hvem pokker jeg snakker med og ryster på hovedet, når det "bare" er kattene.
    Jeg elsker det.

• #5   1. feb 2013 uha uha, jeg sku da vidst ikke ha spillet nummer 2 smiley
    Kato lå inde i stuen og begyndte at brumme helt vildt, og løb så ind i soveværelset smiley

• #6   1. feb 2013 Ja er åbenbart ekstrem grimme gloser han fyrer af selvom det mest bare lyder som klynk og brok. Er lidt vildt han kan brokkede sig så voldsomt, han er bygget på primært perser(og ca 1/4 brite) ikke kategori 4 katte LOL

• #7   1. feb 2013 hihi alle mine kom og flyvende og så meget bekymrede på computeren tror de havde ondt a ham griner

• #8   1. feb 2013 åhh ja herhjemme går snakken også lystigt smiley det er alt lige fra åben døren tak til at stå og kalde neden for trappen når menneskene er ovenpå eller omvendt... og snakke når man får mad osv...

• #10   1. feb 2013 Ha mine snakker allermest lige når jeg er gået i seng smiley

• #11   3. feb 2013 Jeg var ikke helt klar over at mine katte var følsomme over for katte snak... puha.. total slagsmål.... så ingen katte lyde til mig mere....

• #12   3. feb 2013 vildt kunne godt tænke mig at vide hvad han siger til mig for må være ret slemt. men ja han snakker ret grimt når han fortæller hvad han synes om verdens situationen.

Kommentér på:
Har i også brokkende katte?

Annonce