{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.508 visninger | Oprettet:

Min kat skriger! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.Jeg har en hankat på omkring 1 år.. Han er rigtig dejlig og flot,men der er et problem han miaver hele tiden om natten så vores nattesøvn bliver ødelagt af det:( Og hvis det ikke stopper så er jeg nødtil at give ham væk:( Vi har prøvet alt,men intet syntes at virke:( Han får godt foder og vådfoder så det er ikke det:)

Kan han have ondt et sted?

Eller er han bange?

Modtager gerne råd eller ideer til hvad der kan være galt:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat skriger!
  • #1   11. feb 2013 Han kalder nok på damer. ER han kastreret?

  • #3   11. feb 2013 Nej han er ikke kastreret:) Han gør det kun om natten og han er igennem hele toneleget:( Det er pisse træls at høre på:/

  • #7   11. feb 2013 Jeg har haft ham siden han var 12 uger:) Han har altid snakket meget:) Men han er begyndt at gennemgå hele toneleget nu med helt dyb og det helt lyse:/ Han har mad og vand og masser af legetøj:) Men det har ikke været så slemt som det nu:( Vi er flyttet i større lejlighed og vi boede i en lille en før. Kan det have noget at sige?

  • #8   11. feb 2013 Det er en hankat:) Men kæresten vil ikke have en kat mere så det er udelukket:)

  • #12   11. feb 2013 han har fundet ud af han er hankat og kalder på damerne uden for.... skynd jer og få ham lukket inden han strinter og det bliver mere træls..... nogen katte snakker meget men når de bliver fetile bliver det forstærket og nej det er ikk sjovt at høre på....

    så for hans og ikk mindst jeres så få en tid ved dyrlægen


  • #13   11. feb 2013 Jamen få ham kastreret så vil han højst sandsynligt holde op med at kalde. Han gør det jo fordi han er kønsmoden og gerne vil tiltrække en kæreste smiley

  • #14   11. feb 2013 Okay:) Det vil vi få gjort så:) Vi bor heldigvis næsten lige ved siden af en dyreklink men der har ikke lige været penge til det:(

  • #15   11. feb 2013 En kasteration er langt billigere end at få renset sofaen, når han begynder at strinte... Så få det gjort smiley

  • #17   11. feb 2013 Dyr koster, hvad enten man vil det eller ej. Skriver dette mens jeg ligger under min ny steriliserede pige(sover rusen ud) Hun kostede overtræk på kontoen, men fixes det skulle hun! Jeg vil ikke risikere noget med unger, løbetid eller andet der kan undgås smiley
    Min dreng blev fixet i efteråret for at Sofie kunne flytte ind.


  • #18   11. feb 2013 Altså medmindre han er døv, så er det kønsmodentheden der er påbegyndt..
    prøv at have en døv kat, selvom de er neutraliseret kan de godt kalde som de er ved at dø smiley især hvis man bare lige løber på toilettet om natten og han ikke opdager man er væk smiley det kan være træls

    FÅ sparet op til kasterationen den første når i har løn så må i leve lidt sparet en måneds tid, iøvrig få lavet en opsparing til dyrlæge regninger, så vaccinen kan fixe hvertår og til hvis uheldet skulle komme at i kan betale for en akut behandling, forgiftning osv smiley gode råd kommmer man langt med smiley
    FX ha en konto hvor der altid er mindst 5000 kr på til sådanne tilfælde smiley ved det er mange penge, med dyrlæge regninger kan løbe op i flere tusinde kr. smiley


  • #19   11. feb 2013 Kissekattebanden

    Nu ingen grund til at male fanden på væggen, en neutralisering kan godt ændre ens kats adfærd, selvom den er begyndt på sine uvaner


  • #20   11. feb 2013 Kissekattebanden: Hvis du skal være på den måde så vil jeg gerne have mig frabedt at du skriver herinde:)

  • jan b
    jan b Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Svar: 76
    #22   11. feb 2013 Ja, og ellers kan man nu godt lave en afdragsordning hos de fleste dyrlæger.

  • #31   11. feb 2013 Jesper:
    HVOR ER JEG ENIG!! Hvis ts nu ikke gad at gøre det, så ville sagen være en anden.
    Men jeg sidder i samme situation.
    Jeg mistede min su lige efter jeg havde fået Mille, og derfor har der ikke været råd til at få ordnet hende endnu. Men endelig til april er der råd!! Heldigvis viser hun ingen tegn endnu(:

    Er sikker på at ts nok skal få det gjort og elsker sin kære kat ligeså meget som os andre herinde(:


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #38   11. feb 2013 Enig med Jesper.

    "Nej, for jeg har ikke et latent behov for at være bedrevidende og nedladende."

    Det kan jeg heller ikke forstå, ligger heller ikke til mig at skrive på den måde, selv om jeg kan blive ggrrrr over en tråd. kan jeg da godt svarer TS på en ordentlig sober måde uden banneord eller være nedladende, det andet fører ikke til noget, <b>KUN</b> at TS enten bliver væk og ikke gider at skrive mere eller ikke vil lytte. smiley

    Vi alle har jo været nye og skal have nogle ordentlige svar når vi spørger om råd som man kan bruge til noget. smiley


  • #39   11. feb 2013 Stop nu med alt det der bedrevidende p**, nej TS var ikke klar over det var fordi katten skulle kastreres og ja, det ville have været rigtig fint og flot hvis de allerede vidste det da de fik katten, men nu har de søgt svar og vil få det ordnet. Super positivt ! smiley

  • #41   11. feb 2013 Gaia&momo og Eva

    I var også nye engang.
    Personligt vidste jeg ikke hvad løbetid gjorde ved en hunkat før min hunkat gik i løbetid. og opsparing til dyrlæge samt dyrlægeforsikring begyndte jeg først på for 5 måneder siden, først der så jeg ideen i det. Og jeg er absolut ikke uvidende når det gælder katte men har trods alt kun haft kat i 2 år og har sikkert stadig mere at lære


    Synes i burde tænke tilbage på hvordan det var at få kat første gang og være helt grøn


  • #42   11. feb 2013 Ja, jeg vidste da heller ikke alt om katte da jeg fik min første kat - det er faktisk ret sjovt at sidde og læse sine egne gamle tråde herinde smiley Så kan man huske at man selv har været grøn i det engang.

  • #43   11. feb 2013 Helt enig med Jesper og co

    Hvor er det sandt ,Fatter ikke at folk skal tales ned til.og da slet ikke Michelle
    der lytter til de råd der bliver givet smiley
    Og hvilke barnlig kommentare nogle kan komme med smiley
    I guder,,,,,,,Hop da ud af tråden når I intet har at bidrage med smiley

    Til Michelle
    Godt du kontakter dyrlægen smiley

    Og sandt Camilla vi har alle været grønne på K G,

    er det selv endnu smiley


  • #53   11. feb 2013 Ikke for at forplumre tråden, men det skadede nu ikke man undersøgte om hvad det ville sige at have kat INDEN man anskaffede den.
    Der bruges masser af tid på undersøge alle mulige andre døde ting man anskaffer sig dem - og som ikke engang holder så længe som katten ...


  • #54   11. feb 2013 Jesper og eva, det er vidst på tide at gå over til private beskeder istedet

  • #57   11. feb 2013 Jesper, selvfølgelig bliver man ikke den perfekte katteejer kun af at læse. Men basale ting som kattens kønsdrift kunne man nok få på plads og ikke blive overrasket over.

    Det er ikke skrevet for at punke TS - vedkommende er godt klar over det - og gør noget ved det


  • #65   12. feb 2013 Må altså erklære mig enig med Jesper her....



  • #66   12. feb 2013 Hej trådstarter - hvis du er her endnu.
    Hvis din kat heller ikke er vaccineret endnu, vil jeg stærkt anbefale dig at få det gjort, også selv om det er en indekat. Virus kan nemt blive bragt ind af både jer selv og jeres gæster.

    PS: Og husk også øremærkning (og registrering) i forbindelse med kastrationen.


  • jan b
    jan b Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Svar: 76
    #67   12. feb 2013 At folk ikke ved alt omkring neutralisering osv kan skyldes mange ting, og ikke nødvendigvis at man ikke har sat sig ind i tingene. Hvis man f.eks. laver en simpel googlesøgning for at blive klog på katte inden man anskaffer sig en, så vil man stadig få temmelig mange svar frem, hvor der både står at hunkatte skal have 1 kuld først, og det er også temmelig nemt at finde dyrlæger der ikke vil neutralisere før katten er omkring 1 år - og læser man f.eks. disse ting på 2-3 links - jamen så véd man jo det og læser ikke videre om det emne..


  • #69   12. feb 2013 For man kan sgu ikke sammenligne anskaffelsen af levende katte med at købe et TV....

    hvorfor ikke? - det virker da grotesk hvor meget man finder det nødvendigt at undersøge inden man køber det. Katten henter man bare og tager det derfra med hvad der følger


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #70   12. feb 2013 <b>Så må jeg bede jer om at tage jeres diskussioner på PB eller lave en ny tråd.Tak.</b>

Kommentér på:
Min kat skriger!

Annonce